-
Stor ålderskillnad?Anonym (Enigma) skrev 2023-12-05 23:26:50 följande:Yes
-
Kunde inte sagt de bättre själv! Min har dock inte förmågan att inse att de var han som gjorde att ja försvann..men han gjorde sitt val o visade mig vem han verkligen e.. de räcker för mig..Anonym (Over again) skrev 2023-12-06 00:04:15 följande:Det är så det är att finna sin soul mate, och då gör det så ont att förlora de, eller att de aldrig inser det ens och slarvar bort det för något helt obetydligt.
Såna växer inte på träd tyvärr -
Känner igen mig.. ja drog!Anonym (Greengrass) skrev 2023-12-07 11:27:49 följande:
Jag kan inte längre bo kvar här hoppas jag du förstår, mitt liv har blivit en mardröm. Jag önskar att du hade varit på min sida. Men nu har exakt allt raserat och jag får aldrig vara ifred. Normalt sett brukar man ju få vara det. Exakt allt i mitt liv är nu en ptsd trigger.
O allt blir värre o värre med tiden. Allt har konsekvenser och det blir att jag måste flytta. Dem tog exakt allt ifrån mig. Även det enda kära jag har kvar genom o göra så jag måste flytta. Jag är ledsen att det blev såhär. Dem sista människorna jag ville ha i närheten av mig tog sig in o sabbade mitt liv. Det här är inget man kan hämta sig ifrån. Tyvärr.
-
Va tror du själv?Anonym (34 mil) skrev 2023-12-06 20:54:27 följande:
Hoppas du vill veta av mig när jag hör av mig
Att det inte är för sent
-
The power of love spelas o ja undrar varför du förstörde allt? Fan ta dig!
-
Han utsatte mig för psykiskt våldAnonym (Greengrass) skrev 2023-12-08 20:19:48 följande:
Vad gjorde personen? Har du pratat med personen om vad han/hon gjorde?
-
Går de inte att försöka på nytt då? Ibland kanske saker sker av missförstånd?Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 22:25:51 följande:Ja hon valde väl att slarva bort de. Man gör val i livet vissa kan ju få en utgång så att motparten helt enkelt drar.
-
Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 21:00:38 följande:Mitt eget uttryck jag har då inte sett nån skriva de förutAnonym (Enigma) skrev 2023-12-12 21:00:38 följande:Mitt eget uttryck jag har då inte sett nån skriva de förut
De e ett fint uttryck som visar att man känslomässigt e beredd att gå igenom ett helvete för den man verkligen älskar. Att man inte ger upp så lätt..❤️ -
De blev konstigt i citeringen i inlägget ovan..Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 21:00:38 följande:Mitt eget uttryck jag har då inte sett nån skriva de förut
-
De tar tid att återhämta sig från nåt sånt :/Anonym (Greengrass) skrev 2023-12-09 06:56:09 följande:Vet hur det är. Någon spionerar på min telefon o läser mina sms och det är de värsta våldet jag någonsin varit utsatt för. Som inte en ända sekund ifred för o kunna reparera sig från psykisktvåld.
De värsta e att bli ignorerad i dagar o upp till flera månader som om man aldrig existerat lr betytt något.
Att man aldrig blir trodd när man visar lr berättar hur man känner. Anklagelser o konstant behöva bedyra o överbevisa för att sen bli dräpt återigen...
Aldrig mer!