Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag älskar dig J, av hela mitt hjärta.
Jag ville aldrig skriva det i ett sms. Jag ville säga det till dig när vi möttes och hade tid för varandra, men nu är det för sent. När vi var hos mig i februari förändrade du något i mig och jag föll pladask. Du blev om möjligt mer underbar i mina ögon och den längtan jag tidigare kände bara växte.
Jag mår inte bra och jag har saker jag behöver ta itu med. Det har varit svårt att finna en balans i livet, särskilt när det händer så mycket hela tiden. Du har dock varit en stor drivkraft och du har skänkt glädje när ingen annan nådde fram.
Mina senaste provsvar har varit svåra att hantera eftersom jag kämpat så hårt för att bli frisk. Jag är livrädd för att mina mediciner ska sluta fungera och det kaos det skapar inom mig är som en bottenlös avgrund. Min största rädsla i livet är att inte kunna vara en bra mamma eller en bra flickvän. Jag vill tro att jag överreagerar men sanningen är att jag är livrädd.
Om jag var svår med att visa känslor när jag mår bra och är kär så är den här sidan av mig ännu svårare. Jag känner mig så otillräcklig på så många sätt så du anar inte.
Jag ville aldrig att det skulle bli så här. Jag drömde om ett riktigt liv med dig, du och jag på Djurö. Även om det lät som att jag muppade mig så tyckte jag att 2025 var ett bra år att gifta sig.
Jag kommer att sakna ditt skratt, alla våra samtal, men framför allt känslan av att du var min.
Älskar dig. /C