Inlägg från: Zharlotte |Visa alla inlägg
  • Zharlotte

jag återanvänder bajsblöjor

Det är väl ingen skillnad om tråden är ett påhitt när det blir en intressant debatt. Många vill debattera, och här får man göra det. Dom som inte vill vara med eller tycker att de inte har tid så får ju välja annat att göra!

Men vart försvann personen som är så miljömedveten då? Jag menar, under den tiden hon satt och skrev sina inlägg (som var ganska jättemånga) så slösade hon massvis med el!!! Tänk!!! Släck datorn kvinna och tänk på miljön!

Ganska trevlig frdagsunderhållning måste jag medge. Och tack och lov så har TS mer mellan öronen.

Helt ärligt skall jag erkänna att jag faktiskt rullat bort en bajskorv en gång och satte på blöjan igen, eftersom vi var mitt ute i ingenstans och hade lååång väg hem, och extrablöjan hade  vi just satt på. Så jag ansåg att det var ett bättre alternativ att rulla bort korven än att dottern sen skulle ha kissat ner både kläder och bilstol, för det om något hade svidit efteråt. Givetvis byttes blöjan så fort vi kom i närheten av en ny blöja. 

Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor