Inlägg från: Vissla |Visa alla inlägg
  • Vissla

jag återanvänder bajsblöjor

men vad är det för fel på folk?

Jag fick mitt första barn när jag var 16 år, jag satt utan inkomst och fick kämpa för att få det att gå runt men fattade ändå att byta blöja på mitt barn när hon hade bajsat!

Även fast byta bajsblöja gjorde att jag fick avstå något för min egen del som tonåringar inte tycker om att göra Flört
    Så böt jag blöja på ungen för att hon inte ska bli sjuk, bajs innehåller en jävla massa bakterier som inte bara går att plocka bort bara för att man avlägsnar bajset.

Nu klarade min outvecklade tonårshjärna av att tänka så långt vilket får mig att undra, vad är det för fel på dig?

• Vissla
    viseversa skrev 2011-10-21 09:03:42 följande:
    Ja du för att alla inte har en egen tvättmaskin. men du kan ske vill ha kissblöjor som ligger och jäser en vecka? Men visst skaffar vi en egen maskin så absolut. Då kommer jag använda tygblöjor. Har faktiskt ett helt gäng tygblöjor i källaren.
    Du kan få en tvättmaskin eller två av mig bara du lovar att sluta använda gamla blöjor
  • Vissla
    viseversa skrev 2011-10-21 09:06:28 följande:
    Vi har inte plats. Alla bor inte i ville heller vet du=) Men visst om den är smal och liten så kanske det går. men tills dess använder vi tvättstugan.
    Bor inte heller i villa så jag har inte plats med tre maskiner längre Flört
    Jag har en liten toppmatad som får plats inne på ett sånt där litet badrum med bara toalett dusch och handfat som jag inte vill ha kvar eftersom dom andra två är mycket större och får plats med mer...
    enda som behöva är en halv kvadrats golvyta så får man plats med den
  • Vissla
    viseversa skrev 2011-10-21 09:09:07 följande:
    Och hur kan du få det till att jag använder gamla blöjor när det hänt ca 3 gånger? Mitt barn bajsar ofta väldigt kletigt och massor och nej jag återanvänder inte den blöjan. Men är det en liten hård plutt och blöjan är torr i övrigt så JA det har hänt. Kan tillägga att mina barn är väldigt friska trots dessa bakteriehärdar som hänr 3!!!!!! gånger Förvånad. hur kommer det sig??? Ja det är ett MIRAKEL!!!
    Nä, du har rätt.. kanske bättre om TS får en maskin eller två av mig så hon kan använda tygblöjor
  • Vissla
    mylife skrev 2011-10-21 09:14:38 följande:
    Men du har ett kök iaf. Då borde du väl ha ett antal skåp också. I annat fall hade det hetat köksvrå. Hoppas du sparade kronorna som du tjänade när du inte bytte blöja på ditt barn. Lägg de i spargrisen nu. För det verkar som om ni är för trångbodda för att ha barn.
    Hon har ju bara sparat in tre blöjor det är max en tia om hon använder det dyraste blöjmärket.. Svårt o köpa hus för en tia
  • Vissla

Ok, nu när tråden är i sandlådan kan TS inte längre vara anonym, så TS kan väl visa sin identitet så får vi se om TS verkligen inte har nån son..
    Jag tror nämligen inte på att detta är bluff

• Vissla
    Loppan boppan skrev 2011-10-21 20:38:04 följande:
    För att vi är smarta nog att kolla vart tråden ligger från början
    Då är du smart nog att veta att tråden från start låg i KG, föräldraskap Flört

Till TS vågar du röja din anonymitet än?
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor