Inlägg från: Anonym (känner igen mig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (känner igen mig!)

Vill göra abort om det är en pojke

Jag hade samma bakgrund och känsla, men har två söner som jag nu älskar djupt! De har bevisat för mig att alla män inte är vidriga. Killarna är 21 och 23 nu och jag är så stolt över dem!

Små killar som får kärlek och trygghet blir fina män! 

Anonym skrev 2011-10-21 11:35:24 följande:
    Tycker du TS kan fan adoptera ett barn istället. För då kan du ju välja kön.
    Hur fan kan man bara komma på tanken att skriva en sån här tråd. När det är jättemånga här på FL som inte kan få barn på normal väg. Utan verkligen får kämpa med hormonbehandlingar o flera IVF o du kan göra en abort om det är en pojke. Fruktansvärt sorgligt.
    Såna som du bör fan inte få barn!!!!!!!
    Bara för att andra har ett annat problem försvinner inte TS mående. Det finns inget som är så personligt som hur man upplever sin barnsituation. Det beror på så många faktorer att det är meningslöst att jämföra.

Okänsligt och obildat av dig att dra upp saker som inte har alls med hennes frågeställning att göra bara för att få en billig poäng eller att "straffa" TS.  
    kort kjol skrev 2011-10-22 14:26:49 följande:
    Tycker du ska glädjas åt att du kan få barn istället!
    Finns många par därute som kämpar år efter år utan resultat.

Det där är helt ointressant. Är det TS sak att rätta till andras barnlöshet?
    bästamamman skrev 2011-10-23 03:07:15 följande:
    TS trådstart är ju inte ens provocerande, vad sysslar ni med tjejer?

Hon beskriver något hon tycker är jobbigt...

...det har ingenting med era problem med att ni inte kan få barn att göra.

Hon är en helt vanlig normal tjej som antagligen kommer bli en toppenmamma, just för att hon inte skäms för hur hon känner utan förbereder sig på en eventuell förlossning och bebis genom att ta upp sina funderingar och rädslor över att inte älska detta barn. Hur många har inte tänkt så under graviditeten...

Ni gör det ju inte lättare för henne med all jävla pajkastning.

Ni borde skämmas.
Svar på tråden Vill göra abort om det är en pojke