Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Vill göra abort om det är en pojke

Har bara läst TS första inlägg...

Det ska man väl tänka på innan man blir gravid!! Och då komma fram till att det inte är ett allternativ att bli gravid. Om man inte klarar att få en pojke. Ännu är det ju inget som vi kan kontrollera innan...varken hemma eller vid IVF. Tack och lov!!

Jag ville hellre ha en tjej...det sa jag hela tiden och hoppades/trodde att jag skulle få en tjej, men så blev det inte och det gör absolut inget!!

Fast har man TS erfarenheter så vet man ju inte hur man reagerar...men då får man också låta bli, man gör inte abort pga kön, det är ingen sjukdom!!!!!! 

• Anonym (Mia)
    Anonym (hmm) skrev 2011-10-20 11:19:43 följande:
    Det är inte det att jag drömmer om en flicka- jag vill inte ha en pojke. Rättare sagt, jag vill inte sätta en man till världen. Jag har blivit utnyttjad, misshandlad, våldtagen och trakasserad av pojkar/män inklusive min bror och min pappa. Därför har jag mycket låga tankar om män/pojkar.
    Fast då är det väl "bara" att uppfostra och vara en bra förebild och ha koll på människor kring barnet!! Du har ju världens chans att uppfostra en trevlig man!!

Vad är det som säger att det är lättare med en flicka som kan bli utnyttjad, på samma sätt som  du blivit?? 
Svar på tråden Vill göra abort om det är en pojke