• Pimey

Vill göra abort om det är en pojke

såna som du ska INTE ha barn om du har det tankesättet. var glad att du ens kan bli gravid och var glad om barnet är friskt!

• Pimey
    Anonym (pojkmamma) skrev 2011-10-21 15:23:10 följande:
    Man kan faktiskt få helt snea tankar och känslor som man inte kan rå för ...
    Du kan inte känna att det är synd om TS och måste vara oerhört jobbigt för henne att känna så???? 
    Nää jag känner faktiskt INGEN sympati för henne. Mår hon så jävla dåligt för att hon tidigare blivit utsatt för fysiskt och psykiskt våld av en man och sedan ska sätta ett barn till världen då oddsen är 50% chans att det blir en pojke då ska man inte ha barn. det är inte könet som gör om barnet kommer bli underbart eller inte!
  • Pimey
    Anonym skrev 2011-10-21 17:06:10 följande:
    Men fan vad ni hoppar på! Hade TS sagt att hon skulle göra en abort om det var en flicka hade säkert alla tyckt det vore normalt. Folk gör ju alla möjliga konstiga val, vad är det som är så hemskt med det här? Bättre att man gör abort än att barnet kommer till en mamma som inte ens vill ha en pojke? 
    Jag vet flera stycken som gjort abort för att dom vela ha en kille, men ingen blev förbannad för det!
    Sen alla ni som skriver "det kunde DU väl tänkt på innan", det finns väl en pappa med i det också?
    Om TS känner som hon gör kan hon inte rå för, det är väl hennes val & liv? Finns mycket sjukare saker.
    Och det är varken sjukt eller ovanligt att göra abort pga ett visst kön. Man tycker ju olika om den saken men löjligt att vissa blir upprörda. Acceptera och gå vidare.. 
    varför skulle vi tycka att det var normalt att abortera en flicka?? Det hade ändå blivit samma sak för principen är att mammor väljer att ta bort pågrund av könet. Ja du anonym du kan ju börja fundera på vad som är så hemskt med det här..anser du själv att det är normalt att ta bort ett fullt friskt BARN för att den har "fel" kön??
    Är barnet sjukt OKEJ men ett friskt barn nej det är bara sjukt!!
  • Pimey
    Anonym (??) skrev 2011-10-21 20:50:38 följande:
    Är det ingen som läser att hon har trauman och att det är därför hon helst inte vill ha en pojke?
    Hon är här å söker råd men får bara ta skit.
    DÅ SKA MAN INTE SKAFFA BARN!!! visst det är synd om henne men det är MER synd om barnet..Som jag tidigare skrivit har man tidigare bivit misshandlad psykiskt och fysiskt av en man så ska man ha i baktank att det finns 50% chans att det blir en pojke!! det är inte direkt att man får välja kön på sina barn! antingen s´å tänker inte TS längre än vad näsan räcker eller så hittar hon bara på en orsak till att göra abort för att det just är en pojke! 
  • Pimey

Nä för att avsluta för mig så har jag bara att säga: täpp igen fitthålet TS om du har såna tankar du ska INTE ha barn. Tack för mig och hoppas för guds skull att barnet får det bra om det nu får komma till världen!! Mina ord är hårda i know men jag ´står för dom!!

Svar på tråden Vill göra abort om det är en pojke