Vill göra abort om det är en pojke
om man är så jävla angelägen om att det måste vara ett visst kön varför åker man inte till en klinik där man betalar för att sortera bort oönskad kön och får det man vill ha?
Trött på dessa trådar jag har varit flickmamma till 4 flickor och blir mest ledsen av alla kommentarer folk spydde över oss när man var ute allihopa på promenad. om hur synd det var om pappa med alla flickor och hur oduglig man är som bara kan fixa ett kön. Jag har alldrig skaffat barn för att få ett visst kön men blev oplanerat gravid med tvillingar och fick pojkar. visst var de kul att prova på bägge men fick även höra att det var tur att det blev pojkar till slut! suck suck!
Jag tycker faktiskt att man är dum i huvudet om man skaffar barn och sedan gör abort pga könet. bättre att man åker till klinik som sagt.
och skylla på sådant som hänt förr är bara en dålig ursäkt för det ger en fortfarande inte anledning att göra abort pga kön. även om det är oplanerat så är det väl bätter att ta bort det med en gång då risken är 50% att det är ett visst kön istället för att vänta och se vad det är.
ibland undrar jag om dessa trådar är på riktigt. Jag kan förstå att man har en önskan och kan ha en viss besvikelse men det går över ganska omgående har jag förstått.