Inlägg från: why the face |Visa alla inlägg
  • why the face

Vill göra abort om det är en pojke

Låter lite som en depression. Minst 10% av alla gravida går igenom nedstämdhet under graviditeten. Läs lite mer om det här. http://se.babycenter.com/pregnancy/antenatalhealth/emotionalhealth/pregnancyblues/

Jag förstår varför vissa blir provocerade av ts men använd hjärnan lite för fan och tänk på att det kan ligga mer bakom. Ingen vill väl känna på det sätt som ts gör!? Hon behöver hjälp med att komma över känslorna inte höra vilken dålig människa vissa puckon tycker att hon är. 

• why the face
    Anonym (.) skrev 2011-10-20 14:52:09 följande:
    Herregud vad e de för fel med en pojke??   alla barn e precis lika mycket värda. du borde ju inte få några barn alls!!
    Inte du heller!
  • why the face
    Grazzy skrev 2011-10-20 14:58:07 följande:
    Barn som barn tycker jag. Absolut inget fel på något av könen alls oavsett om man är deprimerad eller ej, tycker inte det är någon ursäkt att man är deprimerad. Ska man väl inte skaffa barn alls kanske?
    Du har aldrig varit deprimerad antar jag. Hon behöver hjälp med att komma över känslorna för jag tror knappast att hon medvetet ogillar pojkar. Hon behöver hjälp och du är definitivt inte till någon hjälp. 
    Vet inte om jag tycker att du verkar vara bättre. 
  • why the face
    Anonym (Trött) skrev 2011-10-20 15:06:13 följande:
    Och jag tycker att man är dum i huvudet om man inte kan ens FÖRSÖKA sätta sig in i en annan människas situation.

Hur kommer det sig att du har så många barn förresten, är det någon slags vad?
  • why the face
    Grazzy skrev 2011-10-20 15:08:07 följande:
    Precis! Ge bort barnet till någon som VILL ha barnet oavsett könet som har lite mer innanför pannbenet och lite moderskänslor. Hade du inte kunnat få barn och till slut blev gravid med en kille, skulle inte du bli glad då? Jag har en pojke, väntar ett barn till nu och är det en kille blir jag så jävla glad oavsett även om våra familjer består till 70 % av killar bara!
    Man kanske inte ska skaffa barn om man saknar empati.
  • why the face
    Grazzy skrev 2011-10-20 15:11:23 följande:
    Nej tackar fasiken för jag aldrig vart de, hade jag tagit livet av mig snarare då 
    Och vad gäller alla som håller med TS så , är man så himla deprimerad så skaffa inte barn!! Bättre inte skaffa alls om det nu blir en kille, kommer damen bli ännu mera deprimerad helt klart. Och jo, jag är nog lite mer bättre i mitt resonemang än bitter kärringar här
    Nä det är du inte. Du framstår som rätt korkad faktiskt
Svar på tråden Vill göra abort om det är en pojke