Vill göra abort om det är en pojke
Även om det är en pojke i din mage är det ingenting som säger att du någonsin kommer att få en flicka! Du kanske "bara" kan få pojkar?! Frågan är om du hellre blir barnlös i stället?
Även om det är en pojke i din mage är det ingenting som säger att du någonsin kommer att få en flicka! Du kanske "bara" kan få pojkar?! Frågan är om du hellre blir barnlös i stället?
Klart vissa önskar ett visst kön men inte tusan går man så långt att man frivilligt vill föda fram ett barn i v 18 och boktsavligen döda det pga av könet.
Den största önskan en frisk förälder har är att få ett friskt barn inget annat.
Så man är trångsynt om man anser att det är fel att göra abort på grund av kön? Mycket ska man höra...
Du har gått hos en psykolog? eller vad de nu var. Och dina tankar kring pojkar/män är densamma.
Vem vet, allt kanske kan ändra sig om du nu får en son?
Tänk dig den stackars mamman som inte vet om dina känslor kring pojkar, som en dag kanske lämnar sin pojke hemma hos dig för att leka med ditt barn (som kanske är en flicka säger vi)
Hur skulle dina tankar gå kring den här pojken? du kanske inte medvetet gör pojken illa, men ditt undermedvetande kanske gör det.
Tänk om ditt barn och pojken börjar bråka med din dotter, eller något annat händer, du vet ju inte alls hur du kommer reagera. Dina känslor kring du va barn kanske väcks upp ännu mer...
Så tänker jag. Jag tror inte du är mogen för ett barn än. Du måste jobba mer på att komma över de här, bearbeta dina tankar kring pojkar/män.
Vad är egentligen en flickmamma?
Jag har en flicka, men jag är bara mamma. Har jag missat något?