• Ung Mamma 91

Folk glor :(

En sak jag måste uttrycka mig om är att en massa folk glor väldigt ofta på mig då jag går nånstans! På stan e de värst. Liksom e jag ett mobboffer eller vad ? Har inte folk sett någon gång en fräch ung mamma som är gravid ? Blir bara så himla irriterad. Går och handlar och sånt som alla andra mammor gör i sin vardag. Grr! Någon som har samma problem ? En gång röt jag till till ett par tjejjer som satt på en bänk. Dom satt och fnissa typ , blev så himla arg. Nu då jag gick till MVC stog de en massa gymnasieelever och tanter vid busshållplatsen och glodde. Vissa tanter är nog rätt snälla endå. Har vart med om en gång att en tant kom fram och sa "oj va söt. Hur gammal e han ? Du är ung du också" "oj är det en till påväg också ?" Jag ba; "Varför sluta då det är som roligast?" Nej men ärligt , e lite störande faktiskt. Anders tycker att jag ska va glad för att få uppmärksamhet men ja. E ju som att man skulle va kändis. Någon som har samma problem ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-18 13:33
    Anders är min kille. Detta är kopierat från mitt blogginlägg.
  • Svar på tråden Folk glor :(
  • Jennilie

Du kanske ser yngre ut än vad du är.
    Kanske e därför folk titta så eller så tycker de att du är ett mammakex ^^

• Ung Mamma 91
    Jennilie skrev 2011-10-18 13:37:44 följande:
    Du kanske ser yngre ut än vad du är.
    Kanske e därför folk titta så eller så tycker de att du är ett mammakex ^^
    haha , jaa , antingen eller :P 

• La Lola
    Ung Mamma 91 skrev 2011-10-18 13:42:47 följande:

Ser jag så hemsk ut ? :P
    Nä men ung.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Jungblom

Eller så lägger du för stor viktig vid hur andra betraktar dig.
    ALLA tittar på en när man är gravid oavsett hur gammal man är.
    Jag tittar iaf alltid lite extra på gravida och drömmer mig bort en smula. Det finns inget dömande i det överhuvudtaget faktiskt.

• flora1

Låt dem titta jag är 21 och har tvillingar o ch jag lovar folk tittar sen med

• kellikopter

Ja du ser ju yngre ut :) och jag tror också att det är så att man kollar på gravida oavsett! det är spännande :D haha. Men visst kan jag tänka mig att det är helt annorlunda när man går med barnvagn som ung tjej

• April barn
    Jungblom skrev 2011-10-18 13:50:57 följande:
    Eller så lägger du för stor viktig vid hur andra betraktar dig.
    ALLA tittar på en när man är gravid oavsett hur gammal man är.
    Jag tittar iaf alltid lite extra på gravida och drömmer mig bort en smula. Det finns inget dömande i det överhuvudtaget faktiskt.
    Precis, jag är också ung men har aldrig upplevt att människor tittat, eller att jag blivit annorlunda behandlad på mvc, bvc eller föräldragrupper. Tror det handlar mer om hur man själv ser på saken att vara yngre, många gör så himla stor sak av det.
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • La Lola
    April barn skrev 2011-10-18 14:06:23 följande:
    Precis, jag är också ung men har aldrig upplevt att människor tittat, eller att jag blivit annorlunda behandlad på mvc, bvc eller föräldragrupper. Tror det handlar mer om hur man själv ser på saken att vara yngre, många gör så himla stor sak av det.
    Precis så där tror jag också att det är.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Folk glor :(