Inlägg från: Daysis |Visa alla inlägg
  • Daysis

Vi blev avhysta från lekparken... :(

Vi bor i ett radhusområde där vi i samfälligheten tillsammans har bekostat en lekplats med rutchkana, gungor och sandlåda. Det är ganska ofta barn från villområdet bredvid som kommer hit och leker och jag har aldrig ens tänkt tanken på att det skulle utgöra ett problem. Jag menar det är ju inte så att några extra rumpor sliter ner rutchkanan. Det kostar inte någon extra att det är fler barn som leker på lekplatsen för så snabbt sliter man minsann inte ut en lekpark.

Angående att slänga sopor i någons annan container.. så gör man INTE! Det är dyrt att bli av med sopor och då snyltar man inte på någon annan, det är ungefär som att sno mat på ICA det gör man ju inte heller.. 

• Daysis
    Mysgosmys skrev 2011-10-23 02:26:07 följande:
    Utanför mig dörr vore ju liiite skillnad. Ingen person drabbas av att jag slänger lite skit i "deras" container-...
    Det är ju faktiskt inte så stor skillnad eftersom det är personer som drabbas av  att du slänger skit i DERAS container.. Som väldigt många härinne på många olika sätt har försäkt förklara för dig..
  • Daysis
    sirisdotter skrev 2011-10-23 09:27:17 följande:
    Det verkar helt omöjligt att få  containersnyltaren att förstå -   har gett upp.   Hon är totalt låst i sitt eget tänkande,   som är väldigt eget.
    Ja, det verkar inte vara nån idé Bäst att hålla sin container låst i framtiden då
Svar på tråden Vi blev avhysta från lekparken... :(