• Strawberry3

Fick du/begärde du avlastning under BB-vistelsen?

Va! Hade ingen aning om att man kunde få detta! Hade varit trevligt speciellt med första, efter tre dygns utdragen förlossning och dygnet-runt-skrikande efter det, innan mjölken rann till och den dröjde, förmodligen eftersom jag var så superstressad Skall man bara fråga då alltså?! Jag blir förmodligen ensam under/efter förlossning med nr tre eftersom vi saknar barnvakt, så jag är lite orolig för att fixa allt själv, tappade så mycket blod med tvåan och är rädd att det händer igen

• Strawberry3
    Luullis skrev 2011-10-15 13:14:44 följande:
    Pappan fick inte sova där. Jag delade rum med en annan mamma och fick inte heller vara där för att min bebis störde. Jag fick inte vanka av och an i korridoren heller(hon skrek så högt att hon störde dom andra på avdelningen som minsann behövde sova.). Blev hänvisad att sitta i pumprummet med min gallskrikande nyfödda dotter. Så jag satt väl där och störgrät tillsammans med henne och vågade inte säga ifrån till den elaka nattpersonalen. När morgonpersonalen frågade om jag ville ha hjälp var det som en dröm.
    huh, vilken upplevelse!
Svar på tråden Fick du/begärde du avlastning under BB-vistelsen?