• Paap

Vill bli mamma

MJ90 skrev 2011-11-12 19:32:21 följande:

Jag har alltid sagt att jag ska fara till danmark när jag är 25 om jag inte träffat någon :) Men är så rädd för hur familj och så ska reagera...

Har alltid varit min plan också, gar till och med sagt att om min fästman inte kan bestämma sig innan dess så kommer det inte funka och jag kommer att lämna honom pch skaffa barn själv..
  • Paap

Jag är 22 och har längtat otroligt mycket efter barn sedan 18-årsåldern. Det är i princip det enda jag och min fästman (lika gammal) bråkar om och det skapar otroligt mycket slitningar mellan oss. Att jag dessutom lider av PCO och eventuellt endometrios gör inte saken bättre då det finns risk att jag inte ens kan få barn. För att göra saken värre fick hag precis veta att min lika gamla syssling är oplanerat gravid med sitt andra barn, livet känns riktigt jobbigt just nu..

• Paap

Jag är 22 och har längtat otroligt mycket efter barn sedan 18-årsåldern. Det är i princip det enda jag och min fästman (lika gammal) bråkar om och det skapar otroligt mycket slitningar mellan oss. Att jag dessutom lider av PCO och eventuellt endometrios gör inte saken bättre då det finns risk att jag inte ens kan få barn. För att göra saken värre fick hag precis veta att min lika gamla syssling är oplanerat gravid med sitt andra barn, livet känns riktigt jobbigt just nu..

• Paap

Såg nu att dett låg ubder ensamstående/singel.. Ledsen för det, kändes bara bra att veta att man inte är ensam om att vilja ha barn i 20-årsåldern..

• Paap
    ecw92 skrev 2015-06-23 12:34:25 följande:

Hur har det gått för er tjejer? Är själv 23 år och velat ha barn sedan jag var 16 år. Trodde att jag var gravid (oplanerat) men idag kom mensen så i guess not..

Vi har tagit ett allvarligt snack och bestämt att eftersom jag både har PCO och troligtvis endometrios så är det ingen idé att vänta för länge, vi börjar i slutet av året, jag är såååå lycklig!
Svar på tråden Vill bli mamma