Inlägg från: BARN0003 |Visa alla inlägg
  • BARN0003

Fy skäms på er snåla svenska män

JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-09 11:53:02 följande:
    Riktig snålhet är aldrig attraktivt, nej, men det handlar varken om kön, i vilket land man är medborgare eller om de exempel du räknar upp.  

Jag tycker nog att det är den som förväntar sig att slippa betala, endast pga sitt könsorgan, som borde skämmas istället.

Om man inte kan känna sig speciell när man betalar för sina egna saker, oavsett vad det är, så är det ju djupt tragiskt. Då borde man arbeta på sin självkänsla istället för att klaga på "snåla svenska män". Ett arbete som genererar egna pengar vore väl också en bra idé, så man slipper snylta på andra.
    Håller med till 200%Glad
    Jennywise skrev 2011-10-09 11:55:15 följande:
    Så man ska alltså "tillfredsställa" män för att få pengar..? Det trodde jag var något helt annat.
    Precis.......då är man prostituerad.......
    fihima skrev 2011-10-09 11:59:46 följande:
    jag saknar inte självkänsla  jag är snygg, ung , och hur perfekt somhälst  och df förskänar jag att man betalar allt och alltid för mig lol. 
    NEJ, du förtjänar INTE att en man betalar allt & alltid för dig eftersom du TIGGERSkrikandes
  • BARN0003
    fihima skrev 2011-10-09 12:39:09 följande:
    Oj vilka rasistiska kommentarer här 
    fihima skrev 2011-10-09 12:43:12 följande:
    jag tillfredsställer ingen tyvär 
    jag tilllater inte ligga runt som era brudar gör jag skriver det jag har sätt med svenska männ och manga klagande kvinnor 
    VEM har skrivit rasistiska kommentarer förutom DU? Det är DU som påstår att SVENSKA kvinnor "ligger runt"  för pengar.
  • BARN0003
    Jäjd skrev 2011-10-09 14:16:34 följande:
    Jag gillar män som bakar bröd. Är jag lesbian nu igen?
    Ha ha ha ha, då är vi 2 som är det.........min man bakar bröd och jag tycker det är skitsexigtTungan ute
Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män