Hur överlevde ni neo-tiden?
Min son föddes 29e januari i år. I vecka 30+4. Vi låg först en vecka på förlossningen ihopp om att stann upp allt plus att hinna få kortison för lungmognaden. När lillprinsen föddes så fick vi vara fem v på neo. Det var inga problem. Varav dom två sista veckorna bodde vi i ett rum eär bebisen var med oss dygnet runt o vi skötte allt kring honom all vård o medecinering. För oss gick det jätte bra. Han fick inga infektioner o allt gick så bra som det kan gå 10v för tidigt född. Vi träffade många föräldrar där som.man skrattade tillsammans med dessa veckor som man dessutmhar kontakt med även nu efteråt. Jag tyckte neontaliden gick bra. Det var helt okej... Jag tyckte inte det va så jobbigt som man fått höra. Kanske föratt vi slapp leva i oro osv. EFtersom allt endå hela tiden var bra. Höjdpunkten på dagarna var att gå ner till cafeterian o köpa med sig nått gott hahhaha. :) ja jisses. Man viste varför man var där.... Så egosidan får man lägga på hatthyllan. Bebis först - mamma o pappas behov sist. Jag bloggar också om du är intresserad av att se bilder på honom o se hr det går. Nattstad.se/orginoox Lycka till...