• Gaaaa

Sköldkörteln TSH värden

Frågan är ju vad som är högt för min kropp.
    Jag hade läst att det kan vara svårt att bli gravid om man ligger på över 1,0. Så jag fick med en läkare på detta + att jag har många symtom.
    Jag har fått livet åter så jag har hypotyreos...

• Gaaaa

Jag vill det Skulle inte förvåna mig om han inte vill det för att han ska ha rätt.
    Fast jag tror att TSH sjunker i vilket fall som helst med levaxinet...

• Gaaaa

Nej det har jag inte.
    Tycker helt klart att det räcker med det jag har
    Varför kan man bara inte vara som alla andra. Prutta ut ungar till höger och vänster och vara helt frisk....?

• Gaaaa
    Annielee skrev 2011-11-11 12:55:23 följande:
    Jag har gjort tre Ivf som misslyckats, nu fjärde Ivf har vi fått plus, tror att det är tack vare levaxinet! (som jag ej åt de tre första misslyckade försöken)
    Det är sådana nyheter som gör att man orkar en ggn till Tack!!
  • Gaaaa

Nä vi är inne på IVF för andra ggn privatklinik 3 paketet.
    Inte ens de kan detta...

• Gaaaa

Kan man dela en tablett och ta halva på morgonen och halva på kvällen??

• Gaaaa
    Zinfandel skrev 2011-11-17 16:27:28 följande:
    Mitt tsh stiger tyvärr kraftigt av östrogen så nästa gång höjer vi Levaxinet med 25 mg 2 veckor före tablettstart.
    Jag ska be dem kolla mitt också, det är ju jätte viktigt att det stannar på lågt värde ju.
    Jag har hoppat från 1,46 till 2,2 som mest vad jag vet. men det är ju aldrig i samband som jag tagit provet.
  • Gaaaa

Ska tillbaka till läkaren på onsdag och jag är redan jätte nervös för vad han ska säga och vad proverna visar.
    Levaxinet har verkligen gett mig ett helt nytt liv och jag kan inte tänka mig att leva utan det...

Men han kan väl inte ta bort det för mig eller...????

• Gaaaa

Nu är jag ruvare på dag ett. Hoppas hoppas att levaxinet ska hjälpa mig nu

Svar på tråden Sköldkörteln TSH värden