Sköldkörteln TSH värden
Tack för din historia!! Jag håller nog med om att ni blivit felbehandlade! Lycka till nu och jag hoppas för ert framtida plus!
Tack för din historia!! Jag håller nog med om att ni blivit felbehandlade! Lycka till nu och jag hoppas för ert framtida plus!
Alltså jag blöder som en gris! Jag brukar ha en riklig mens men det här är ju löjligt!! Varför är det såhär? Det bara rinner så fort jag ställer mig upp....KAn det vara så att det var ett missfall eller inbillar jag migg?
Jag har inte tagit några järntabletter men jag har ätit folsyra sen den 15:e augusti iallafall.
Haha vi är ju i samma tråd här också! Vi har ju redan pratat lite här =)
Ja det vill jag med! Jag är jättenyfiken!! Hur ser det ut för dig? Har du några barn? Har du gjort ivf? Berätta
Jaha, vad tror de att det kan bero på då? Jag kan tänka mig att det är jobbigt även om jag aldrig kan förstå dina känslor fullt ut!
Ja då hoppas jag verkligen att du får bli gravid igen!! Har det gått en gång liksom så borde det ju gå en gång till, jag hoppas det iallafall
Har du hört det ofta? Hur länge har du ätit levaxin? Har dina värden gått ner? Vad hade du från början för värden? Hahaha nu fick du tusen frågor =)
Men hade du tsh på 1,7 från början?! Det är väl inte högt?
Ja tsh ska väl alltid sjunka med levaxin eller hur menade du nu?
Jaha =) Har du också pco?
Hej. Jag har nu gått från ett värde på 3.4 till 0.7. Jag mår bra men har inte blivit gravid ännu. Jag måste gå ner i vikt och sedan ska jag börja stimulera till en äl igen. Hoppas der går bra för dig
Men oj, vilken dos du äter!! Varför skulle 0.79 vara för högt? Jag håller med dig, det låter konstigt. Undrar vilket värde som låter bra i din doktors öron. Skulle vara roligt om du uppdaterade senare så man får höra =)
Jaha, ja då förstår jag =)
Ja man måste ha koll själv, något som faktiskt gör mig upprörd!! Jag är också sjuksköterska och ibland får man faktiskt hålla noga koll på läkarna så de inte tabbar sig!!
Förstår att ni blir upprörda tjejer! Det är inte kul när de gör så mycket fel, ja visst är de människor och kan göra fel de med men ibland är det bara för galet!! Mitt TSH ligger på 0.7 nu så nu hoppas jag att det i kombination med en fortsatt viktminskning kan få mig att bli gravid =)