• Mickan73

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

• Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Tobban)

Jag förstår dig men samtidigt så blir det ledsamt då hatarna vinner. Dom får som dom vill. Självklart gör du som du själv vill och givetvis respekterar vi alla ditt beslut. Det är hatarna som inte gillas!

Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 06:18:26 följande:
    Jag slutar att uppdatera på grund av alla som trycker tummen ner på mina inlägg 
  • Anonym (Babe)

Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.

Skam den som ger sig! 

Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan! 

• Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Babe) skrev 2024-11-07 17:06:24 följande:

Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.

Skam den som ger sig! 

Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan! 

Stadigt är bra och vita är fint!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Babe) skrev 2024-11-07 17:06:24 följande:

Nu är det ganska uppenbart  alla ner tummar kommer från en och samma person efter som inte ett inlägg i denna tråd har fått en enda ner tumme idag
  • Anonym (Snyggmorsa)

Blev utan idag efter önskemål från mannen, fick i uppdrag att råka visa det🙈

• Anonym (Jinhou)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-07 21:55:39 följande:
    Nu är det ganska uppenbart  alla ner tummar kommer från en och samma person efter som inte ett inlägg i denna tråd har fått en enda ner tumme idag
    Ja, det blev väldigt tydligt faktisk.
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 08:19:22 följande:

Blev utan idag efter önskemål från mannen, fick i uppdrag att råka visa det🙈

Så spännande! Trevligt att få det som ett önskemål av sin partner kan jag tycka. Gillade du den idén själv? Hur tyckte du att det kändes att "råka" visa upp att du inte hade trosor på dig?
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-11-08 10:24:12 följande:
    Så spännande! Trevligt att få det som ett önskemål av sin partner kan jag tycka. Gillade du den idén själv? Hur tyckte du att det kändes att "råka" visa upp att du inte hade trosor på dig?
    Ja det är spännande och jag måste erkänna att jag gillar det🙈
    Jag har inte gjort det än, vi får väl se vem som blir den lycklige. Om det blir min favoritkollega eller....
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 10:57:57 följande:
    Ja det är spännande och jag måste erkänna att jag gillar det🙈
    Jag har inte gjort det än, vi får väl se vem som blir den lycklige. Om det blir min favoritkollega eller....
    Aha okej, jag uppfattade det som att du hade utfört uppdraget redan. Men då har du det roliga framför dig då - spännande!😉 Jaså minsann, en favorit kollega. Den lyckliga (manliga) kollegan lär bli både överraskad, glad men också kanske lite teasad!🤭 Han kanske smyger in på jobbtoan senare under dagen - vem vet!☺️
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-11-08 11:18:52 följande:
    Aha okej, jag uppfattade det som att du hade utfört uppdraget redan. Men då har du det roliga framför dig då - spännande!😉 Jaså minsann, en favorit kollega. Den lyckliga (manliga) kollegan lär bli både överraskad, glad men också kanske lite teasad!🤭 Han kanske smyger in på jobbtoan senare under dagen - vem vet!☺️
    Vi får väl se,ska snart ha möte tillsammans...
    Vad skulle han göra på toaletten?😊
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 14:03:59 följande:
    Man blir ju nästa lite sugen på att söka jobb på din arbetsplats. Söker ni folk? :)
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (JJ) skrev 2024-11-08 15:06:05 följande:
    Man blir ju nästa lite sugen på att söka jobb på din arbetsplats. Söker ni folk? :)
    Han kom inte till mötet så jag skickade ett meddelande om vad han missat...
    Fick lösa uppdraget med en snap...🙈
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 16:57:06 följande:
    Han kom inte till mötet så jag skickade ett meddelande om vad han missat...
    Fick lösa uppdraget med en snap...🙈
    Ojojoj, så han fick se ändå trots att han missade det live.🤭 Så generöst och snällt av dig. Har du fått nåt svar av honom på snap då?
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 14:03:59 följande:
    Ja, nu kom han inte på mötet så han behövde inte försvinna in på toan senare. Det jag mena va att hans tredje ben kanske skulle börja röra sig i brallan om han fick se detta live. Men men det händer kanske inte med alla karlar - who knows!😂🤷?♂️
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-11-08 17:13:35 följande:
    Ojojoj, så han fick se ändå trots att han missade det live.🤭 Så generöst och snällt av dig. Har du fått nåt svar av honom på snap då?
    Var inte han som fick bilden, berättade bara vad han missat.🙈 Men han lär aldrig missa ett fredagsmöte igen...😅
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-11-08 18:06:43 följande:
    Var inte han som fick bilden, berättade bara vad han missat.🙈 Men han lär aldrig missa ett fredagsmöte igen...😅
    Aha, på så sätt!🤭 Var det mannen som fick bilden eller?😉
    Hahaha - det kan du hoppa upp och sätta dig på!😂😂 Vem vill missa det liksom.😉 Men men det kanske inte blir nå fler gånger? 
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?