• Mickan73

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

• Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Tobban)
    Klassiskt och snyggt men lite tråkigt att du inte kommer med fler uppdateringar
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-03 12:13:29 följande:

Grå CK string 

Det var min sista tros uppdatering i denna tråd 

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Tobban) skrev 2024-11-03 14:56:19 följande:
    Klassiskt och snyggt men lite tråkigt att du inte kommer med fler uppdateringar
    Jag slutar att uppdatera på grund av alla som trycker tummen ner på mina inlägg 
  • Anonym (Snyggmorsa)

Inga än, ligger naken och nyk......d i sängen. Får se va det blir idag

• Anonym (Gillar fascinationen)

Blev de urtvättade i city-camouflage string idag. Jag tror jag var 14 när jag köpte dem så de har hållit i nästan 20 år nu, genom tusentals tvättar. 

• Anonym (Gillartrosor)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 06:18:26 följande:
    Synd att du känner så. Rynkar på näsan
    Det är så härligt med trosuppdateringar här. Man lämnat ju resten till fantasin sen. Flört

Väldigt tråkigt med alla negativa människor på detta forum att dom inte håller sig borta istället. Blir bara dålig stämning. 
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 06:18:26 följande:
    Förstår att du tröttnar. Tyvärr kommer dessa personer att finnas kvar och det spelar ingen roll vad man säger. Vad man är skriver så kommer dessa att trycka på tummen ner. Fruktansvärt tråkigt!
  • Anonym (Anni)

Det verkar som det är några som vill att forumet ska dö genom att trycka tummen ner på allt som dom ogillar  

• Anonym (Gillartrosor)
    Anonym (Anni) skrev 2024-11-04 22:07:17 följande:

Det verkar som det är några som vill att forumet ska dö genom att trycka tummen ner på allt som dom ogillar  

Ja det verkar så men är väldigt tacksam att du delar med dig vad du har för fina trosor på dig. Flört
    Röda hipsters är riktigt sexigt ju  Tungan ute
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?