• IaF

Fler lite "äldre" första gångs mammor i Lund, Arlöv eller Malmö som vill träffas för promenader, fika och annat skoj?

Hej! Jag är en 38-årig mamma till Oliver, nu 7 månader som gärna vill träffa andra mammor för promenader och annat skoj. Vi bor i Arlöv.

• Svar på tråden Fler lite "äldre" första gångs mammor i Lund, Arlöv eller Malmö som vill träffas för promenader, fika och annat skoj?
  • Nina78

Nej oj, stackars du, vi har själv 2 katter så kan tänka mig vad hemsk det måste kännas då :-S
    Ja, bara att hojjta till när du känner för det! Jag har för det mesta tid och är alltid sugen på att komma ut lite och umgås och fiiiiiika! Idag har jag köpt en Medela Calma så att mannen ska kunna avlasta mig ibland med matningen! Redan testat och det gick kanon bra! Så nöjd :) Annars var vi ute i 3 timmar till parken, bibblan, affären samt lite på stan där vi fikade! Lite kyligt kanske men annars underbart väder ju!
    Tänkte passa på att önska er alla här en trevlig och mysig lördagkväll :)

• pingpong

laW: Usch jag vet vad du går igenom, jag trodde jag skulle var stark när vi avlivade vår katt får 1 år sedan..men vad jobbigt det var. När vi flyttade fick vi avliva vår andra katt som inte trivdes i vår nya hus. Då orkade jag inte vara med ,då vi gjorde det bara några veckor efter Truls kommit.
    Nu har vi endast vår bonnnatjej kvar som är utekatt , hon klarade flytten galant. Även om det finns fler "grannkatter# att bråka med här än vid vårt gamla hus. *ler*
    Kram på dig!

Nina78, Välkommen till vår lilla tråd. En månad... knapp som man minns hur det var....fast det bara var 8måndader sedan..*ler*

Tjejer, Skall vi satsa på en fika på Entre när laW känner sig iform, hade varit skoj?!

Trevlig lördagkväll.....

• Nina78

Tack tack :)
    Bara att säga till då när ni är beredda för en fika på Entré! Jag kan i stort sätt när som helst, dock helst måndagar eller onsdagar! :)

• Hugos mamma01

Hej,

får man hänga på? Är 37 och har en 5 månaders och en 2 åring! 

• IaF

Välkommen hit Hugos mamma01! Klart att du får hänga på.

• pingpong

Välkommen hit Hugosmamma01.

Skall vi försöka oss på att bestämma en träff på entre?
    Jag föreslår tis eller onsdag i nästa vecka. Kankse runt elvasnåret kan passa ?  

• IaF

Tisdag eller onsdag i nästa vecka passar oss. Dock tidigast kl 11.00 då Oliver har börjat sova en längre stund på morgonen/förmiddagen.

Bäst för oss är efter kl 13.00 men det kanske inte passar er andra?

• pingpong

Onsdag kan vi ej eftermiddag.
    Tis funkar efter 13.

• Hugos mamma01

Vi kan också kl 13 fast förmiddagen alltid lättare komma upp och ut under tycker jag!!!

• pingpong

Jag måste tyvärr *ler* skriva att jag håller med Hugosmamma01, förmiddagarna är lättare för aktiviteter.
    En annan fördel är att det är mindre "folk" ute och att vi lättare kan ockupera ett fikaställe med våra barnvagnar. 

Svar på tråden Fler lite "äldre" första gångs mammor i Lund, Arlöv eller Malmö som vill träffas för promenader, fika och annat skoj?