Vad gjorde din mamma för fel? Uppfostran.
Hos fes i närheten av mig. Hon var även en överbeskyddande hönsmamma vilket har hämmat min personliga utveckling.
Hos fes i närheten av mig. Hon var även en överbeskyddande hönsmamma vilket har hämmat min personliga utveckling.
När man är liten hatar man sina föräldrar för att man tror de är elaka, sen när man blir äldre börjar man förstå att föräldrarna betett sig så för att de mått dåligt, inte för att de vill sina barn illa. Många tar ut sina egna problem över sina barn.
Jag blev brutalt mobbad i skolan som barn. Och då menar jag BRUTALT. Både psykiskt och fysiskt. Det har gett mig men för livet. Under min skolgång erbjöds jag dock en plats på en privatskola. Vi åkte dit och tittade, det var helt fantastiskt! Jag tyckte det var rena himmelriket. Däremot så krävde de att föräldrarna engagerade sig en timme i månaden. Mina föräldrar tyckte detta var för mycket och de tackade nej till skolan. Jag skickades tillbaka till min dagliga misshandel och förnedring....och för vad? En ynka timme i månaden.
Min mamma satt och kissade med öppen dörr när jag hade kompisar hemma!! Hon sade att hon var tvungen att ha konstant uppsikt över mig, men jag har inte förlåtit henne för det.