• Grazzy

Vi äldre barnlösa som betalar för unga föräldrars barn

Jag har ingen gymnasiekompetens, jag ska snart få mitt 2a barn. Vad är det för fel? Jag pluggar ju upp betygen under tiden jag är gravid nu och efter. Håller med om att det låter så bittert när ni sitter och klagar över oss yngre kvinnor hur vi väljer skaffa barn. Alla bestämmer över sin egen kropp och så är det bara. Alla är lika värda, men det verkar inte låta så alls på dig och det är väldigt synd i och med att vi unga är dom som tar hand om er när ni blir gamla på hemmet bland annat och torkar er och ger er mat om dagarna.

• Grazzy

Dessutom, lite fel forum om du ska klaga här va. Är till för oss "unga föräldrar" och du är väl lite över medelmåttet ändå :)

• Grazzy

Ja seriöst? Skattepengar för jag pluggar? Gud vilken bitter människa du verkar vara! Orka starta upp en hel tråd för att visa ditt "hat" mot yngre människor som väljer skaffa barn tidigt. Sluta jobba om det är så jobbigt att betala skatt då da, sitt inte och gnäll. Och pluggar inte vi mammor som är unga, ja då är vi dåliga för att vi inte gör något! Hur ska vi göra då tycker ni, vill vi ha barn tidigt är det vår ensak inte din ändå. Tror inte du kommer någon vart med denna tråden. Blir så jäkla förbannad på sånt här skit snack som du kommer med bland annat. Vi jobbar lika hårt vi och vi kommer inte vara arbetlösa livet ut som du verkar tro. 

• Grazzy
    Ruby01 skrev 2011-09-30 11:26:47 följande: