Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??
Anna Wahlgrens böcker om barn är ju jättebra!!!!!! Hon har också skrivit några romaner som jag varmt kan rekommendera.
Anna Wahlgrens böcker om barn är ju jättebra!!!!!! Hon har också skrivit några romaner som jag varmt kan rekommendera.
""""Den amerikanske barnneurologen Fred Baughman ger ett skarpt råd till alla föräldrar: ”Om någon påstår att ditt barn lider av en hjärnskada och måste behandlas med Ritalina eller något annat hjärnförändrande preparat, ta då ditt barn i handen och gå din väg. Gå bort från den mottagningen, och ta ditt barn ur den skolan.”"""
Anna Wahlgren
""""Den amerikanske barnneurologen Fred Baughman ger ett skarpt råd till alla föräldrar: ”Om någon påstår att ditt barn lider av en hjärnskada och måste behandlas med Ritalina eller något annat hjärnförändrande preparat, ta då ditt barn i handen och gå din väg. Gå bort från den mottagningen, och ta ditt barn ur den skolan.”"""
Anna Wahlgren
Var skriver Anna Wahlgren att barnet ska ligga i bajsblöjor och skitiga lakan?
Jovisst jag menar bara att de förvrängs en aning. AW menar väl att man nödvändigtvis inte behöver byta blöja klockan tre på natten och barnet blir klarvaket! utan man kan vänta till morgonen. På inläggen här låter det som om hon direkt förordar att barnen ska ligga i bajsblöjor med skitiga lakan. Jag är faktiskt helt övertygad om att AW älskar barn och har en point i det hon säger.
Sedan detta med att spädbarn ska sova på mage eller inte. När mina barn var små (20 år sedan) så var det själklart att de skulle sova på mage för att om de kräktes i sömnen så kunde de kvävas. Nu är det nya rön och AW är väl gammalmodig?
Dimitra? Är AW din svärmor
För att återgå till TS! Jag tycker du ska använda AW:s metod om det funkar. Det viktigaste är att du älskar ditt barn. Då blir det bra till slut det är jag säker på.
Tur att vi som skriver här på detta forum bara utgör bråkdelen av en promille av befokningen.
Undrar om TS finns kvar i diskussionen?
Ja TS har väl fått svar på sin försynta fråga i alla fall!!