yndra
jag brukar gå med en kundvagn och en liten sulkyvagn med min 17 månaders i
vår 1 åring sover med mig, och vår 2,5 åring sover med min man , nu sover vi alla i samma rum
vår 4,5 åring och snart 6 åring sover nu egna rum , fungerar jättebra, sover hela natten, så det gick ju jättebra, så roligt, skönt, även om de var lite oroliga i början över detta. de har flera sänglampor som de gillar för de ska trivas, och ju roligt ha eget rum med sina leksaker.
Babydoll
ja tålamodet försvinner ibland, ta ett djupt andetag , det ordnar sig och det får ta den tid det tar intalar jag mig.
ibland känns det som det är svårt att hinna med sig själv, ibland känns det som jag orkar inte mer, men det gör man ju ändå, det brukar lösa sig.
Minimillan
vad roligt med Bon jovi , hade gärna gått och tittat på hans spelning, men det går nog inte
min man ska gå på sabaton i december
försöker beställa biljetter till iron maiden längre fram som ska spela i malmö
blivit lite sämre i tarmen, tvungen ta lite medicin igen, något jag ätit blivit dålig av, så hoppas skonkosten räddar mig helt snart så kan sluta med medicinen igen, är mycket jobbigt med denna tarm, och man kan nästan inte äta något känns det som.
sonen varit på halloween disco skolan, min dotter klätt ut sig och gått runt ,,bus eller godis,,, här till grannar liksom andra barn här
ha det bra.