Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Tycker det är väldigt olika hur mycket man hinner med...ibland hinner man ju knappt äta å sen en annan dag så har man både städat å bakat...
Tycker det är väldigt olika hur mycket man hinner med...ibland hinner man ju knappt äta å sen en annan dag så har man både städat å bakat...
Ronja: menar du att du har listor med aktiviteter att hitta på? Vi körde med matlista innan jag blev gravid igen...verkligen toppen å veta vad man ska laga! Men sen blev jag lite lat å har varit svårt å äta sånt jag inte vatt sugen på...men när liten kommer ut så blir det nog matlista igen!
Skönt att det inte bara är jag som har skit i hörnen ibland ;)
Ronja: har du två i cyckelkärra å en i barnsadel på pakethållaren? Eller hur får du med allihopa? Du måste va riktigt trimmad ;)
Motion får du iaf :) härligt!
Fattar inte riktigt vad det är för cykel...bjuda på en bild kanske?
Ronja: förstår precis! Vi lägger inte heller ut bilder. Fin cykel!
Vad jobbigt! Lycka till!
Bihåleinflammation från h*elvetet, en f*n så ond höft, En sjuk unge å en unge som kommit på att mamma är seg upp ur soffan så man hinner med mycket bus innan mamma kommer fram...så har dagen varit...brukar inte svära men idag känns det befogat...
Å till råga på allt så har katten varit å tjuvparat sej så det verkar bli kattungar bara några veckor innan bäbis är beräknad...suck...
Så slut gnällt!
Har ni haft det bra idag?
Så sant!!
Hej på er!
Nån som har erfarenhet av våningssäng till mindre barn?