Inlägg från: tilj75 |Visa alla inlägg
  • tilj75

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Brormedsyster, tätt eller inte avgör man själv. Du får gärna vara med här men om du bara vill göra reklam för bloggen kan du göra det nån annan stans.

Vi vet, babydoll!

Usch vad negativ jag låter, inte meningen, har sovit uruselt, nån tillväxtperiod kombinerat med magont. Snark.
    Hoppas på att kunna sätta upp en pool idag, fick hem vår gamla som syrran haft några år. Hoppas alla delar finns kvar och att jag får ihop den, verkar bli en superdag.
    Igår fick jag klart i växthuset, bättre sent än aldrig. Ska försöka plantera om några blommor idag om irja tillåter, hon får hänga med i sjalen. Är bara lite orolig att det blir för varmt i sjalen, kan det bli det? Ser till att hon har ansiktet framme.

• tilj75

Jag tror trotsåldern börjar ganska tidigt och slutar nån gång när de flyttar hemifrån.
    Känns så här just nu iaf. Alla killarna är i nån trotsålder och driver mig till vansinne snart.

• tilj75

För min del känns det som om du bara tittar in för att göra reklam för din blogg, babydoll, om du tycker att det inte stämmer så säg gärna det men det är min åsikt.

• tilj75

Ioanna, jo, poolen är byggd (ihopsatt) men bara fylld till 30 cm. Solen sken när jag satte ihop den och när jag började fylla så kom regnet och åskan. Har inte varit så vidare bra väder sen dess men killarna plaskar iaf. Men inte tvillingarna som har hög feber och ont i benen, Kevin får nog bada imorgon för han var feberfri idag men Tim hade hög feber stackarn. Så alla fyra är hemma från dagis, deras sista v innan sommarlovet.
    Jag blir tokig! Brandvarnaren i mitt sovrum piper för batteriet är slut, ska nog ta och leta batterier...

• tilj75

Madde, usch vad läskigt med hennes arm, hoppas hon blir bra snabbt. Jobbigt med gips på sommaren.

Länge leve kaffe och värktabletter. Nu har jag fått förkylningen och orkar knappt röra mig. Maken är inte hemma och killarna är gnälliga och bråkiga och slåss och bebis skriker. Länge leve tv och tv-spel.

• tilj75

Var det här som någon skrev om hormoner och virkade bläckfiskar? Har virkat flera bläckfiskar men hittar inte tillbaka till länken och vart de skulle skickas.

• tilj75

Nu börjar jag äntligen må bättre, har haft typ bihåleinflammation. Idag har vi regn här, superväder igår. Får ingenting gjort och huset ser ut som ett bombnedslag för jag har inte orkat någonting utöver det allra viktigaste. På fredag morgon drar vi norrut igen till stugan. Borde packa. Ungarna är griniga och vill bara spela tvspel. Sexåringen bryter ihop när han måste stänga av, tårarna sprutar och han hoppar jämfota av ilska, (jag har svårt att hålla mig för skratt

• tilj75

Eq85, vet precis hur det känns :) men nu vet jag inte om det blir några fler, kanske räcker med fem (och två bonusar). Sitter på mammas strand och njuter i solen, hoppas alla har det bra.

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)