Vi har fått en trädgårdslott kommer inte ihåg om jag skrivit om det förr, men den har tagit en del tid denna sommaren inte minst för att den var gömnd under et berg av ogräs när vi övertog den. Det var meningen att de stora skulle börja dagis igen efter att ha haft en tre veckor hemma, men vi var ute på kanalrundfart med svärfamilien igår kväll en special runda med jazz. Så nu sover alla tre fortfarnde och jag tänker de får lov att bli hemma i dag också ;-D Trodde jag skulle kasta svärfar över kanten i går när han för jag vet inte vilken gg erbjöd denna gg vårminsta att dricka vin, fyra gg fick jag säga nej var till svaret var att det var ju bara lite til sist röt jag till att jag skiter i hur lite mina barn ska inte ha alkohol, vet han tycker jag är fjantig. Men fan så arg jag blir det är inte hans val inte hans barn. Den generationen i DK tycker tyvärr att det är helt ok pårecis som att man kan väl lätt köra bil och dricka två grunder til att de tyvärr inte passar våra barn. Hade ju annars varit perfekt när de bor tätt på, men när vi inte kan lita på att de lyssnar när vi säger det så kan de tyvärr bara se barnen med oss. Min man har tagit snakken med dem om det och gud så arg jag blir när det inte blir respekterat. Garhh nå det blev en halv novell ;-D Vi har myst de tre veckor här, varit en vecka i Sverige och annars bara cyklat runt till jazz festival och njutigt av sommaren i Kbh. Älskar att ha våra barn med mig i vardagen även om det är hårdt så ger det så mycket tillbaka, vår äldsta är lite känslig och sköplig och det har varit skönt att kunna ge henne all denna tid. Vår mellersta är familiens klown så har skratttat så och minsta tjejen har bara haft så skoj med sina systrar hemma..