Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Usch, ingen rolig dag. Nu byter jag bvc! Den där j-a censur, censur, censur. Det här är andra gången som jag sätter mig i bilen och stortjuter när jag åker därifrån. Och jag är inte den som tar åt mig i första taget i vanliga fall. Men hon är så nedvärderande och snorkig och, usch, jag vet inte. Som vanligt så säger hon nånting om att jag har många barn när vi kommer dit, i nån konstig nedvärderande ton. Jag har fyra barn. Fyra! Inte fjorton. Och ungarna känner av att hon gör mig skitstressad och beter sig självklart som små monster bara för därför. Och hon tittar lite snett med ena ögonbrynet uppe och nån konstig min i ansiktet. Jag går inte till henne en gång till. Och så fick hon syn på min mage och sa nåt om den oxå, vet inte ens vad längre. På mitt förra bvc innan vi flyttade hade jag en jättetrevlig tjej och det var aldrig några problem med bråkiga barn eller nånting och nu ska jag gå till den här.... Blä. Om jag inte får byta bvc så går jag inte dit med bebis. Sprutorna måste man ju kunna få nån annanstans.
Hoppas ni andra har en bättre dag.