Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Nu har jag kommit ut med det stora avslöjandet på min blogg! Hjääälp! Undrar vad man får för reaktioner!!! Kika gärna in! www.mybabydolls.blogg.se

4 barn i åldrarna 2-4 och gravid
  • Baby Doll
    tilj75 skrev 2012-07-22 16:43:01 följande:
    Pappa ringde upp igår och bad om ursäkt och sa grattis. Han sa att han fick en liten chock och att det kom väldigt många tankar på en gång och hur ska jag orka. Lite skönt faktiskt. Ja, jag har ju tänkt igenom detta ganska många gånger, det är ju inte så att jag bara hux flux skaffar en till. Fast jag är lite nervös att det ska bli två igen. Eller att det ska vara nåt fel. Ska göra KUB men det kan ju lika gärna vara nåt annat fel, autism tex, hur orkar man då? Jaja, den dagen, den sorgen, inget att oroa sig för nu.Tja, jag skulle gärna vilja ha en pojke till, allt jag har är ju kill-saker, och det vore lite "häftigt" med fem killar, men å andra sidan skulle det va kul med en liten tjej att köpa små klänningar och så till. Men jag har själv aldrig varit klädintresserad så jag vet inte... Tjejer i tonåren.... oj vilken mardröm =) Tänker på hur jag själv var.Tack Ronjas för grattiset. Jag kan knappt själv fatta det. Skickade en bild på en positiv sticka till mamma så nu vet hon oxå =)Javisst ja, det var middagen jag höll på med =)
    ♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥

>Skönt att det kom en grattis sen! Min mamma var också jätte chockad, var faktiskt besviken på hur hon reagerade... Men nu är det ju bra... www.mybabydolls.blogg.se
    4 barn i åldrarna 2-4 och gravid- www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Maybe- egentid, vad e det?

Känns som att den enda stunden jag har för det är när barnen har somnat, men då ska jag ju vara lite social med mannen också. Och när kvällen är kommen är man sååå jäkla trött efter att ha tagit hand om alla 4 småttingar själv..

Men så är det väl, och det var ju inget oväntat. Känner att jag borde bli lika bra på att TA egentid som mannen min.. Men jag älskar mitt liv!

vi har 4 barn i åldrarna 2-4 och jag är gravid

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)