Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Vi använder ekologiska ballonger de är gjorda av naturgummi och lite segare an de vanliga dvs de smäller inte tror det hänt en gång. Mina sitter tom på dem
Uch gud jag glömmer mycket och snabbt annars hade man nog inte valt att få barn så tätt
Våran mellersta( 2 år) är jätte svartsjuk tänker att det släpper väll någon gång hon får lov att klänga och klättra på mig som hon har behov för ibland har hoon tom sovit ovanpå mig
Vi har inte haft tur under/efter födslarna alla tre har slutat i akut snitt, första gången kom min svägerska och svärmor och gick med vår 8 timmar gamla dotter utan att ta telefonerna och blev väck i tre kvart.
Då jag mådde otroligt dåligt av det så tog vi en lång snack med svärmor innan nr två's födsel för att få det så bra som möjligt och min mna ville ha familjen till att passa och min bor för långt bort.
Tyvärr ignorerade hon oss igen och kom intrampandes med R på armen hela familjen medan jag sitter och ammar S resultatet blir så också att R vägrar låta mig röra henne skriker varje gång jag bara tar i henne och till sist vågade jag knappt amma S om R var där mm.
Mådde så dåligt att inte visste vad jag skulle göra grät jätte mycket den första månaden och nästan igen fick hålla våra barn,tack svärmor
Nu sista gången var vi eniga i att de inte skulle passa, och allt klaffade så fint och min mamma lyckades komma över så hon hade de stora i ett dygn och vi fick dygnet för oss själva med lilla E och sedan kom de stora flickorna upp och fick möta sina systrar efter en halvtimme kom mamma in och sa hej och åkte sedan hade vi hlea dagen och min man åkte hem med flickorna så hämtade de mig och E hem. Vill höll fast i sjukhusets besökstider och fick ett lugnt behagligt sätt att möta lilla E på.Med denna lilla historia vill jag bara säga var 120 procent på vem ni ber om att passa och shit i om ni trampar någon över tårna det är er och era barn det handlar om