Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
C född 080809, E född 100202, J född 120606 och minnie bf 130919
C född 080809, E född 100202, J född 120606 och minnie bf 130919
skulle behöva råd kring min näst äldsta dotter hon är 3 år och känner att hon alltid är i kläm ..
Hur kan man göra så hon ej känner sig utanför?
har oxå 3barn på 3 år .. känns väldigt bra ändå .. hade dock väntat med 4e barnet (3barnet, med samma pappa) ..
Jag undrar hur jag kommer få tiden att räcka för barnen, då jag funderar på att lämna tjejernas pappa ..
Jag är rädd för hur det kommer bli, nån som är ensamstående som kan skriva hur du/ni klarat det?
tyvärr, så känner jag att jag aldrig får vara mig själv (bara då mina föräldrar eller syskon passar barnen) ..
Jag har barnen varje dag, han kan vara ute och träffa folk och göra saker han vill en hel helg, medans barnen är mina 24/7 ..
Jag ska sköta hemmet samtidigt och jag har tappat mina vänner pga att jag känner mig fast ..
sen har han börjat störa sig på min son ..
så jag ser ingen annan utväg ..
Min syster, hennes kille och deras dotter på 1 år snart ska ta över en trea på gården (kanske), då kan man väl ta över deras 2a så länge? Så jag i alla fall har nånstans att bo så länge, eller vad tycker ni?
Äldsta barnen får ju sova i samma rum och dottern på 1 år sover i vardagsrummet med mig till en början ..
Det är så jag har något ett tag i alla fall ..
Just nu är det mycket för min del med äldsta sonen ..
Hans pappa och hans familj förstår inte vad dom håller ..
Dom lyssnar ej på tingsrättsbeslutet och dom vill inte ens samarbeta med mig ..
Hur ska man lösa detta på bästa möjliga sätt för sonen?
idag blir det skicka sms och mail till hyresvärden på gården, har tänkt stanna på samma gård för barnens skull .. så hoppas på att det går vägen .. om man snart har 4 barn och är ensamstående behöver man väl bara en 3a?
detta kommer bli mycket som det ser ut som just nu ..
Jag har nu gett mannen en sista chans och funkar det ej nu så flyttar jag ensam med barnen, det är ju bara detta med dagis och bvc och allt ..
Allt är här och vi har kanske lägenhet på G i andra änden av stan, hur fixar man detta med dagis och bvc?
kan säga att nu är barn nr4 född kom den 30/9 en flicka till så har nu 3 flickor och en pojk och vill ha fler barn nu efter förlossningen då den gick hur underbart som helst :)
Förra förlossningen skrämde upp mig och gjorde mig rädd för att våga föda igen ..
Är 24 år och har 4a barn i åldrarna 5, 5 år, 4 år, 2år i juni och 4 månader är yngsta