Inlägg från: Ampellilja |Visa alla inlägg
  • Ampellilja

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Jag tänkte om det är okej att jag hoppar in här med. jag har en dotter för stunden och är gravid med en liten kille och när han föds kommer min tjej vara 16 månader :D 

• Ampellilja
    Entillpågång skrev 2012-11-19 10:14:09 följande:
    Hej!

Jag har två barn sedan tidigare, den yngsta blir snart 5 månader. Jag är gravid igen och trean beräknas komma när yngsta är 13 månader. Det var inte planerat och jag är inte helt säker på om vi ska behålla barnet. Jag är rädd. Dels att kroppen inte ska orka en tredje graviditet så nära inpå den andra. Samt att vi egentligen var nöjda med två barn och inte alls har tänkt en trea, hur ska vi orka? Samtidig älskar jag barn och har svårt med tanken att göra abort.

Vill så gärna höra era erfarenheter. Hur mår kroppen med en graviditet så tätt? hur har det varit för er första tiden? Någon som har barn nummer 2 och 3 tätt och kan ge erfarenheter på det?

*Befinner mig i en svår situation* Abortrådgivning bokad om 2 dagar. så gärna snabba svar!

Graviditeter så nära varandra har jag erfarenhet av. jag väntar ju mitt andra barn och det har gjort att jag fått lite mer foglossningar och känningar av förvärkar än förra gången. 

jag har ju bonusar på 7 år (tvillingar), en bio på 15 månader och snart kommer de en liten till om en månad, men för oss funkar det med barnen. lite tröttare kanske man kommer vara man de kommer gå klockrent :D hoppas du hittar ett val som känns bra för dig o lycka till :D
  • Ampellilja

tänkte hoppa in här hos er om det är okej. jag har en dotter på 19 månader och en son på 3 månader. så dom är ganska tätt om man frågar mig iaf. 

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)