Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Hej,
Får man vara med i tråden? Jag har en 17 månaders hemma (för tidigt född så han är som 15 månader ungefär) och är nu i vecka 30. Så storebror kommer vara ungefär som 1,5 år när lillsyskonet kommer.
Inte alls planerat så tätt, eller egentligen inte alls, trodde inte vi kunde få fler barn (storebror kom till på fjärde IVF efter nästan fem år) så vi skyddade oss inte de få gånger vi lyckades få tid och energi för att få till det. Gissa om det blev en överraskning - en otroligt rolig sådan. Vi är jätteglada och förstår samtidigt att det blir tufft, storebror är ett livligt barn, sover inte så mycket (men är glad ändå), äter fortfarande på nätterna och har fortfarande en del sviter efter att han var för tidigt född och behövde opereras ett par gånger när han var jätteliten. Men jag ser otroligt mycket fram mot att träffa nya bebisen och det ser inte ut som jag kommer föda för tidigt den här gången (går på massa extrakontroller).
Jag vill också säga att jag gillar verkligen den här tråden, ni skriver så bra och jag har lärt mig mycket redan och fått mycket att tänka på