Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
mina äldsta 2, 3 har börjat dagis före jul, 3 dgr vecka. De måste aldrig gå men älskar det. men lilleman nu får stanna hemma tills kommande lillasyster börjar om 2 år kanske?
mina äldsta 2, 3 har börjat dagis före jul, 3 dgr vecka. De måste aldrig gå men älskar det. men lilleman nu får stanna hemma tills kommande lillasyster börjar om 2 år kanske?
Vi samsover med våra 3, vi nattar dem samtidigt, nödvändigt för pappan jobbar ofta kväll, de är nu 11 mån, 2 år, 3 år. Sen får man ha olika med dagsömn istället så funkar det med lagom sömn åt alla. Hmm... undrar hur gammal lillen var nu när vi började lägga honom med de andra? Borde ju komma ihåg det var ju inte såå länge sen! Kanske när han var 5-6 mån?? Innan låg han i soffan hos oss o ammade o sov... det kommer liksom naturligt när det är dags! Har säkert gjort olika med alla barnen, de är ju olika, det är som med blöjslut o nappslut o allt annat, plötsligt en dag vet man att nu är det dags o kommer att gå bra!
Vi har en mycket bred säng och lillen ligger i ena änden mot väggen o i början byggde vi nog en "rullmur" av något täcke eller så innan vi kom o la oss, men nu är de ju så stora o vill gosa så även om man lägger de o varsitt hörn så ligger de ju kors o tvärs över varandra i en lite goshög när man kommer upp o ska lägga sig
Jag var inte redo att sortera ut efter 3an, men ville ju då ha en 4 innerst inne... sen blev det så o nu håller jag på o säljer mammakläderna och det känns bra!