Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Ronjas mamma :) hur ser vagnen ut har du någon bild ;) låter jätte intressant då vi har 4 st 3 åringar :)
Ronjas mamma :) hur ser vagnen ut har du någon bild ;) låter jätte intressant då vi har 4 st 3 åringar :)
Tack för bilden ronjasmamma :) hade hoppats på en mindre varint som jag sett i daark en gång för många år sedan :) vi har haft en crescent m 300 perfekt en i en står på bak axlenboch och en på var sida om vagn :) här går det sällan fort men vi "håller" ihop ;) vi har en brio tvilling kärra med där alla 4 får plats :) men. Får väl sluta med barnvagn nu i sommar helt Phu :) Alltid denna plats brist ;)
Haha ja du det var toppen ide :) den får jag slipa vidare på :)
Fru Madde låter underbart med en Turkiet resa är riktigt avis :( Hur funkar det att hitta hotell som passar alla ( oftast får Man bara ha 3 barn med sig. Och nu när som små fyllt 3 får Räknas dom som en person st så vi får inte plats längre :( Här hemma är det lungt mannen har dom små Instan medan jag målar i de smås rum ;) har bygg en Borg av deras sängar så nu skall dom bara målas :) allt för Att spara utrymme ;) Här öser regnet ner med Super tråkigt :(
Hej kom på att jag bara halkat in här på eran tråd och har inte presenterat mig Av olika anledningar så vill jag hålla våra namn anonyma Men jag är sommar08 Och detta namnet kom av att våra minsta är födda 08 G . E . N . E japp dom är 4 och helt under bara och vilda ;) Sen har vi två stora barn med S som strax är tonåring och L som presic börjat skolan Vi bor i en. By strax utanför Göteborg Vi kanske inte riktigt platar in här på eran tråd men 4 st födda samma år är väll tätt ;) Hoppas ni får en toppen dag
Haha ja ronjasmamma ibland är det lättare :) men ibland 4 gånger svårare ;) tänk 4 st 2 1/2 åringar som ligger på golvet på Ica ;) ingen rolig syn skönt att den åldern är över ;) inget är anpassat efter 4 lika gamla, hopplöst med kundvagnar mm men när dom är i en bra period som nu så är det nog klart lättar.
Vi har en renult espace 7 sitsig men vi behöver en 9 sits så vi letar för fullt efter en som kan ha 4 bakåtvända stolar inte lätt :( tar tacksamt i mott tips ... 3 bakåt vända i mitten raden och en i sättes raden längst bak. Där en liten sitter Men vi får aldrig med oss någon packning :( vi vill inte ha någon fram mer än när Vi åker jätte långt som att bila till frankrike eller liknande då har vi en fram då en bak inte gillar att sova o bilen på natten utan vaknar och är ledsen då hjälper det att lägga en hand på så somnar hon om. Rätt smidigt också då man kan hjälpa alla 3 raderna från samma plats,
Vi har två väskor packade till våra små en för längre turer med snacks om bytte. Blöjor mm och en för korta turer extra byxor OBS tunna leggins sparar plats och vikt händer det en olycka duger dom bra ;) 4 blöja för nöd fall alla 4 små är nu precis blöjfria 2 är även på natten men om det behövs så finns det en om man inte hittar en toalett . Skönt att inte alltid behöva ha en jätte väska ett tips är med att ha ryggsäck bli mindre belastning för ryggen och båda händerna helt fria .
Hej Wanja håll ju ut uppe det blir bättre. Försök att ta varje dag som den kommer försök planera in så få måsten som det går . Sover stora barnet i samma rum som liten gör ? . vi satte på lite musik när våra 4 var små. Det gjorde att dom sov bättre och väckte inte varandra lika lätt då dom är vana vid att det är ljud i rummet. Ställ en låda med leksaker där du brukar amma/Matar liten så du kan använda den stunden för stora barnet gör det till eran stund och mysa på :) Hoppas det känns bättre snart ;)
Hej igen wanja det blir bättre försök slappna av och jag tror att dom stora vänjer sig våran mellan var 3 1/5 knappt när Dom 4 små kom nu är dom Små 3 1/2 år och det har gott jätte bra dom Stora vaknade aldrig när dom små grät på natten och jag vill lova att det kunde vara hela nätterna ;) få dom vaknade i skift i början :) Styrke Kramar till dig Hoppas det känns lite bättre snart
Jag vet inte vad som hänt mina barn har blivit besatta av något :( dom rör allt som dom aldrig rört innan och ställer till saker hela tiden :( igår hade jag över svämming på toaletten :( Mår själv dåligt nu varit sjuk i 2 veckor och känner mig inget bättre än :( Någon som har tips på vad man kan hitta på att göra med barnen som inte tar alla mina krafter
Att vada funkar inte här :( ett problem Just nu då dom kastar ut allt vatten tar mer energi än ro :( Dom har varit så himla lätta nu i vår Men det är väl för att man skryter med det hur snälla dom är Så brakar allt löst. Åå vill ha fint väder så dom kan vara ute längre tider ;)
Ja det var en toppen ide :) koja nu är det vila som står på Shemat men iefter middag skall jag prova att koja oss :) Mina små är strax över 3 1/2 år .
Åå om bara man fick vara frisk själv så man orkar lite :( har varit sjuk nu i 3 veckor och det gör väl sitt med att barnen blir mer rastlösa. Tack för alla tips blir att klippa lite fiskar i kväll när det är lugnt här hemma så kan dom små måla dom i morgon och fiska det är nog vad jag orkar med :(
Hej Tänkte kolla med er kloka om det är någon här som har en buggaboo donkey ? För och nackdelar ?
Hej :) super fina !! En fundering vad hänger om du lackar stenarna först och graverar in sen ? Skulle det kunna funka då får texten en lite risig utan men stenen är behandlad :) lycka till :)