Inlägg från: 72Lisa |Visa alla inlägg
  • 72Lisa

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Hej, jag har två barn med 14 månaders mellan dem. Den stora blir tre i april och den lilla två i juni.

• 72Lisa
    tilj75 skrev 2012-03-26 21:34:57 följande:
    Välkommen Ninniiii och Lisa (säger jag fast jag är nog nästan sist in)

Zirup: Jag vill gärna ha mattips. Jag lagar tjockpannkaka när jag inte orkar stå i köket. Och eftersom jag köper billig mjölk och har egna höns så är det en väldigt billig maträtt för oss.
    Annars har jag en supergod pastagratäng som man kan göra till många om nån vill ha recept.
    Tack!
  • 72Lisa

Tack igen för välkomnande! Kräkhistorier är sällan roliga när man är mitt i dem men ofta efteråt, iaf för dem som får höra på;)

• 72Lisa
    Ronjas mamma skrev 2012-04-02 14:22:33 följande:
    Puha sitter här och undrar över vem som har påsklov??
    Tror inte jag vill kalla det påsklov..
     R's förskola har stängt hela veckan och idag har vi redan hunnit med lekplatsen, biblioteket, en til lekplats, cykeltur, plocka violer, ¨göra maränger och kandelisera violerna.. Nu ska vi bara handla ind plocka fler violer måla en lampa laga kvällsmat sen tror jag jag går omkull..

Tackar tilj75 du
    hur många barn har du och i vilka åldrar? Mina är nästan tre och snart två (14 månader emellan). Skulle inte hinna allt det före 1422;)
  • 72Lisa
    tilj75 skrev 2012-04-06 19:43:38 följande:
    FruMadde, vilken söt dotter du har. Önskar att jag oxå hade en dotter (önskar inte bort pojkarna men skulle önska en dotter också=) Maken har en dotter som är sjutton och som bor hos oss, önskar att hon vore min egen eller iaf att jag fått vara med från början. Och hans son oxå för den delen. Men jag är glad att hon bor här, pojken fyller 21 snart och har redan flyttat hemifrån.

Skulle bara titta in och önska alla en GLAD PÅSK!
    Heelt OT men såååå göad jag blir över att höra sen sån kärleksfull beskivning av bonusbarn! Här på FL blir man mörkrädd ibland och undrar hur det ska går för barnen om vi skiljer oss eller jag dör och maken träffar en ny. Då hoppas jag det blir en kvinna som du:)
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)