Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Vilken bra tråd! Jag har en dotter på 1 år och nr 2 ska förlösas med ks 8 nov. Det är lite blandade känslor då jag haft svår foglossning senapril och inte ens kunnat lyfta dottern. Detta har iofs gjort henne väldigt pappig vilket jag hoppas kan va positivt när lillebror kommer, hoppas det ska minska risken för svartsjuka. Finns det någon här som gav storasyskonet en docka i samband med nr 2? Jag inbillar mig att det skulle va bra för henne med en egen bebis att pyssla om fast hon är ju rätt liten än. Pappan ska va hemma med oss i 2 månader eftersom jag är sjukskriven pga foglossningen vilket är skönt, tror det kommer underlätta omställningen för storasyster. Just nu oroar jag mig litecför att det är sånt jobb med en etåring, hon sover dbåligt, äter på natten, går inte och krånglar lite med mate n, hon äter bara om hon fpr leka samtidigt. Det kommer bli tufft med en nyfödd på det men lika bra att vänja sig för vi bestämmde redan innan vi fick barn att inget dagis för 3 år så jag har att göra ett tag till

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)