Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

är flerbarnsmamma, har 7 härliga ungar dom ärfödda juni-96, jan -99, okt-00, sept-06, nov-07, nov-08, april-10
    33år och gift sen 10 år tillbaka har efter 5 års mammaledighet nu börjatplugga på folkhögskola och läser administration i vården

• 7 michelingodingar
    HelenaW skrev 2011-09-27 11:54:30 följande:
    Jag har inte barn tätt men undrar om ni som har det rekommenderar eller avråder från det. Jag har en son som är 27 mån och en som är 5 veckor och har börjat fundera på en trea. Tänker att man antingen ska börja ganska snart eller vänta 3-4 år, vad tror ni som har erfarenhet, blir det tokjobbigt eller hur härligt som helst med 3 ungar under 4 år?
    jag säger som så hellre tätt än flera år emellan, vi har ju 6 år mellan nr 3 och 4 och jag trodde att det skulle bli jätteskönt med flera år emellan men det blev tvärtom jättejobbigt då de stora helt plötsligt (även att de var väl förberedda på att ett syskon skulle komma) kände sig oälskade och tyckte att bebisen tog ju ALL TID och det var jättejobbigt både för oss och barnen som nog fick en chock av att bebisar tar mycket tid i början därför tycker jag det är bättre och varit så mycket lättare att ha dom tätt
  • 7 michelingodingar
    Linapina skrev 2011-09-27 10:00:10 följande:
    Vad har ni för vagnar? 

Vi har en Britax B-dual och jag är jättenöjd med den hittills! Smidig, och jag tycker att det är bra att man kan ha den även som enkelvagn om man bara har ett barn med sig. 

vi har en brio tvillingvagn, en brio sitty och en herqules Razor
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)