• Millus

Mammaledig Jönköping

Hej! Jag hoppar in här om det går bra =) Jag bor i Huskvarna och har en liten plutt på 4 månader och träffar gärna lite nya mammor =)

• Millus

ja tiden går galet fort! alla säger man ska njuta av bebistiden så det försöker man ju göra till fullo. Men jag skulle allt vilja stanna tiden lite. Ja öppna förskolan är nog bra om det inte är för mycket stora barn, blir lätt stimmigt och rörigt då när man har en  liten. Får ni sova på nätterna, eller håller era små knoddar på att leva loppan då?

• Millus

Vi har precis flyttat till hus så den senaste tiden har det varit mycket, packning, flyttstädning och renovering. Och nästa vecka mitt i all renovering är det dop. Så just nu flyger dagarna förbi då jag även jobbar två halvdagar i veckan. Men det hinns även med lite bebisträffar på bvc och så har vi precis börjat på babysim :). Om en vecka när dopet är över hoppas jag allt lugnar ner sig så att det hinns med lite mer barnvagnspromenader och fika =).

I natt har för övrigt varit bästa natten ever :). Plutt fick mat vid 23.30 och sen nästa gång vid kl 7. I am in heaven!
    Ja men om ni ger ersättning kan ju du smita ut en sväng på kvällen och slippa tänka på att du är maten ;)

Har du återhämtat dig efter  förlossningen och känner dig pigg i övrigt och så då?

Svar på tråden Mammaledig Jönköping