Vad härligt med hus! Vi har precis börjat titta seriöst på hus och jag lääängtar tills vi hittar nåt som passar - men tyvärr kommer det inte ut så mycket hus just nu.... och det är ju mycket som ska stämma - pris - läge - storlek mm mm! Ska ni renovera mycket på ert? Vad roligt att få inreda barnrum
Gick dopet bra? Vi har tänkt ha barndop i januari, då har Theo hunnit bli fyra månader - galet vad fort tiden går, han är redan två månader idag! Jo, visst har jag återhämtat mig efter förlossningen.... bara dom där extrakilona som ska försvinna också
Har tänkt göra något åt saken när jag har slutat amma, då får vi köra lite GI-metod eller nåt liknande tror jag.
Vad kul med lite BVC-träffar! På vår vårdcentral är de rätt dåliga på att anordna aktiviteter, föräldragrupp hade vi bara vid ett tillfälle och nu efter att bebisarna har kommit är det "bara" öppna förskolan som erbjuds. Får testa på det någon dag nu framöver tänkte jag, de har vissa dagar när det bara är mindre barn vilket förhoppningsvis inte är så rörigt och stojigt!
!