• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2016-11-13 06:14:48 följande:

Hm. Tyckte först jag anade något på detta. Avfärdade det som ett hack i stickan, men nu, efter tiden ser det ut så här:

Nytt test imorgon... ;)

Det var bara hack i testet. Helt blankt idag.
  • lilaemma
    Stardust skrev 2016-11-16 07:32:59 följande:

Bim-2, mensvärk idag. Har inget hopp men tyckte mig se ett litet streck. Inbillning?

Lyckas du få nått på RFSU så kan du nog ta ett digitalt... :) ser dåligt på mobilen..
  • lilaemma
    nr 3 skrev 2016-11-16 07:47:20 följande:

Visst syns det ett svagt sträck där?

Ska göra cb veckoindikator imorgon eller fredag men gjorde ett cb igår och fick ett jätte svagt :)

Är det jag som hoppas för mycket eller syna det verkligen ert svagt + ??? :D

Anar något. Håller tummarna...
  • lilaemma

Ännu ett skumt test. Vet inte hur mycket det syns, men här hemma anar jag... Innom tiden... Men kan ju vara en spricka igen...
  • lilaemma

Men det här var det skummaste nånsin. Efter tiden:

Anade något innan tiden gick ut... Men så här såg det ju ut för ungefär en vecka sedan också... Däremellan helt negativt, utom ett tveksamt... Väldigt förvirrande...

Dåligt ljus så kanske syns det inte? Ska se om jag kan få till bättre bilder...

• lilaemma
    frestelsen skrev 2016-11-18 05:15:17 följande:

Så där såg mitt ut dan innan jag fick gravid på digitalt:)

Tror de där är ett plus:)

Det hade jag nog också trott om det inte varit för att det redan varit så här för typ 5 dagar sedan... Väldigt förvirrad just nu...
  • lilaemma
    mammasusan skrev 2016-11-18 09:05:46 följande:

Syns utan tvekan men om det inte syntes inom tiden går de inte att lita på....ta ett nytt i annat märke & läs enbart av inom tiden....Lycka till!!!

Anade inom tiden, gick iväg och några minuter senare såg det ut så här... Så... Jag vet inte riktigt vad jag ska tro...
  • lilaemma
    mammasusan skrev 2016-11-18 10:59:56 följande:

Jag men dåså då är de ju plus blir alltid lite skarpare efter tiden!

Fast nu kom mensen...
  • lilaemma
    Ellebje skrev 2016-11-19 16:18:48 följande:

tack snälla för ditt svar! jag tyckte ändå att jag "väntade" tillräckligt länge just för att det skulle slå om till 2-3 veckor. Men kan det kanske också vara för att urinen var för utspädd? kissade en timma innan bara..

men tacl för ditt svar! är säkert så som du säger :)

Står klart och tydligt i instruktionerna att man måste använda morgonurin för att veckoindikatorn ska fungera...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester