Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testet som är utfört korrekt vad tror ni ? Hjälp!!!!
Meoow: Tycker det ser jämnt och brett ut så det verkar lovande! :)
EQ85: Det är ju ett sånt där starkt smalt som är typiskt spök, men sen ser jag ju bredare med färg bakom det också.. Och så är det ju tidigt för dig än så ser det ut sådär nu tycker jag det bara borde bli tydligare och tydligare.
Alltså shit vad det är svårt att avgöra på dom där cb! Kan ni inte båda testa nåt annat? :)
Grodan: Ditt ser jag tyvärr inget på men tycker bilden var lite väl ljus och jag har inte brillorna på mig :P Men om nån annan ser så är det säkert nåt där och du har ju några dagar kvar :)
ÅÅåååh vad jag håller tummarna för alla! Så himla spännande!! :)
Testet är taget imorse med morgonurin.
Jag tror att jag har BIM idag (har gått 28 dagar efter senaste mensstart) men kan lika gärna vara om två dagar då jag har lite oregelbunden mens, kan variera mellan 26 och 30 dagar, men oftast är min cykel 26-28 dagar. MEN, om testet är svagt positivt, kan det verkligen visa så svagt då (och verkligen vara positivt) om jag har BIM idag?
Kram!
Har tittat in här lite då och då för att se hur det går för er tjejer och nu ser jag ju att slemtorsk har bulle (eller kanske till och med bullar ;)) i ugnen! :D Äntligen!! Som jag har hejjat på dig!Stort GRATTIS! :)
Oj så himla spännande slemtorsk :) Håller alla tummar och tår att det går bra nu och att ni får MINST två! ;)
Såhär ser alla mina tre test ut skumt är det.
Jag ser något på alla! :)
Fick hjälp här att analysera stickor för snart tre år sedan. Nu har jag en tvåårig pojke och vi börjar vara sugna på syskon :)
Mannen i ett nötskal:
Tittar en sek på stickan och konstaterar att det är blankt.
Jag i ett nötskal:
Nää vänta, vi måste titta i olika ljus först och kisa och kanske ta några bilder!
Fler som känner igen sig? ;D