Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sparar i Favoriter för framtida test som jag lär behöva hjälp med :)
Lycka till allihopa och jättegrattis till er som plussat!!
Sparar i Favoriter för framtida test som jag lär behöva hjälp med :)
Lycka till allihopa och jättegrattis till er som plussat!!
Ungefär samma för mig! Hade mensvärkliknande ont fast mer "huggande" känsla måndag tisdag. Rikliga flytningar till och från och nu idag detta rosa i flytningen. Idag bör vara ÄL om man räknar 14 dagar från första mensen, men då har jag ju heller ingen aning om hur regelbunden jag är än :)
Huvva, kan bara tänka mig hur tungt ni har det :'( Hoppas ni får hjälp och att det löser sig för er!! KRAM
Gissar att ingen ser något på detta? Ser jättenegativt ut för mig men jag har tidigare alltid kunnat se det vita strecket och det gör jag inte nu så dubbelkollar här då så inte bara jag är blind :)
BIM bör vara någon gång i slutet av månaden, men står ju att testen KAN visa 2v efter befruktning så jag kunde inte låta bli att kolla redan nu.
Nu är jag i testartagen igen! BIM -5 men jag kunde inte låta bli ;) Jag tycker mig ana början ett litet streck i utkanten, men det är nog mest önsketänkande.
Ser ni nånting alls? Det är som bara en liten liten plutt i kanten där nere. Tror jag måste hålla ut och vänta till BIM helt enkelt :)
Jo nog syns det lite bättre i verkligheten, men inte tillräckligt förstås. Ska hålla mig lugn och testa igen till veckan :) Härligt Nikas! Lycka till! :)