Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här går det inget vidare.. Var hos gyn förra måndagen för uppföljning ang äl då de såg att jag hade pco äggstockar. men verkar ha regelbunden ägglossning så de verkar inte påverka ngt mer än att jag har den typen av äggstockar. På uppföljningen såg hon att äl precis var/hade varit eller skulle precis ske. Detta var samma dag som äl-testet var positivt. Även slemhinnan var 3 skiktad och såg bra ut enlig henne. Gick därifrån med en positiv känsla, har senaste dagarna haft vad som känts lite som lovande symtom. Är på äl+7,8 eller 9 beroende på om man ska gå på vul, test eller temp. Tror själv mest på +7 eller 8. Dum som man var tog man ändå ett graviditetstest idag som var tvärnegativt och även "symtomen" känns som de minskat. Visserligen BIM först den 10-11 menjag har redan gett upp.. Inser att det inte kommer bli någon marsbebis heller.. Börjar ställa in mig på att jag nog kommer få acceptera att det nog aldrig blir någon trea... blää.