Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror vi om denna? BIM idag eller imorgon.
Vad tror vi om denna? BIM idag eller imorgon.
Vad tror ni? Äl +11 idag.
Vad tror ni? ;)
Ingen aning om var i cykeln jag befinner mig eftersom jag fått små blödningar senaste tiden... borde haft ÄL i tisdags men när jag testade med ÄL test visar det på annat. Gjorde ett grav. test nu mitt på dagen... är det spökstreck jag ser??
Som att man slutade testa efter plusset? Haha! Nu testar man för att se stegring, sjuk man är egentligen.
Hej! Jag hann läsa nästan 2000 sidor (från start) men till slut orkade jag inte mer. Jag hopppades så mycket på "slemtorsk i din bralla" , lyckades den underbara människan att få barn eller hur gick det? Känns som jag känner henne av att ha läst 2000 sidor. Någon som vet? Fantastisk människa ??!
Alltså jag KAN inte vara gravid för jag har inga äggledare (har barn via ivf). Men har haft mens i 15 dagar nu och fått smärtor, smärtorna känns precis som mina två tidigare utomkvedshavanden, därför tog jag ett test för att kolla läget.. Blev bekymrad när jag såg en skugga. Har nu läst lite här i tråden att det är många som får skuggor på CB..
Spökstreck eller kan det vara något? Är ett clearblue early så ska bara bli ett streck och inte ett plus. Är på bim-4.
Ni verkar vara ett härligt gäng här som stöttar varandra... känns dock ganska svårt att starta en diskussion o få "vara med" ... Jag har iaf 2 barn sen innan, ett missfall i nov o trotsar alla möjliga gravtest som inte alls vill det jag vill...
Hela kroppen skriker gravid, testerna säger nej. Mensen är försenad cirka en vecka och nu har jag bruna flytningar o lite blod... Känner mig misslyckad. Kanske kan jag inte ens få barn igen... önskan e sååå stor! Jaja håller tummarna för er andra iaf :)
Tog ett sånt här test för några dagar sen men då var det totalt blankt. Nu tog jag detta på bim-3. Det är väl inte bara jag som ser strecket i syne?! Kan jag vara gravid?