Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tack så mycket =)
Jag tror du bara måste ge det några dagar. Har du något digitalt?
Tack så mycket =)
Jag tror du bara måste ge det några dagar. Har du något digitalt?
Men ta ett tidigt cb ikväll och kanske ett vanligt cb imorgon.
Jag har sett många som fått på cb men senare på andra test. Jag fick på cb men nästan inget på gravkollen Tex. Så ser väldigt lovande ut:) de ser så blått ut med:)
Borde inte få säljas om de ger så tydliga Spökstreck?
Tycker det är blått och tydligt trots att tiden gått ut
Hej tjejer!
Behöver er hjälp! Igår kväll och idag morse tog jag ett test och båda visar precis likadant. Det ena sträcket är jätte tydligt medan det andra är en aning suddigt! Vad säger ni, vågar jag säga att jag är gravid? ????????
Så där såg mitt första test ut, spm jag tolkadeJag fick så där på mitt cb, stickan från Apoteket var helt neg så jag tolkade det som spökstreck och negativt, sen kom det ingen mens, testade igen tre dagar senare och fick plus på Apotekets, vanliga cb och 1-2 på digitala. Jag är i v. 11 nu Så jag hade tolkat det där testet som positivt
Tog ett cb early nu och ser något svagt på det också (inte gjort tidigare jag prövat) men svårt att avgöra färg och testlagret Stickan var negativ i samma urin. Bara ge upp och inse att det var spök på cb känns det som.
[img=/gallery/image/5310192/full_600/phpGI7WLj45458.jpg
Tog ett cb early nu och ser något svagt på det också (inte gjort tidigare jag prövat) men svårt att avgöra färg och testlagret Stickan var negativ i samma urin. Bara ge upp och inse att det var spök på cb känns det som.
Konstigt att det inte fungerar, Prövar lägga upp bild igen
Googla snabbt så hitta jag dessa. Du ser TL visar inte alltid snabbast:)
Skrutt hur går det? Är så nyfiken:)