• SandraHj

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testet är taget igår och skulle fått min mens då. Inget i sikte heller nu på morgonen

Någon som ser något ?

• SandraHj
    Hf84 skrev 2017-09-12 07:15:51 följande:

Jag ser något hoppas det ökar instyrka!

Får ta nytt om någon dag och hålla tummarna. Vorre ju fantastiskt om det är positivt :)
  • SandraHj
    jesssicahansen skrev 2017-09-12 09:45:13 följande:

Är ju äl test det översta iallafall, ser svagt på det understa också men vet inte vad för test det är.

Men är du gravid kan ju äl test reagera med

Testet är ett Rfsu.. ja jag har hört detta .. men ältestet va ju ganska svagt?.. bara att hålla sig någon dag och testa igen . Ingen mens så långt ögat når.. har heller aldrig fått en början till streck på rfsu
  • SandraHj
    missangelface2 skrev 2017-09-12 14:31:38 följande:

Jag tycker man kan se någon svag liten skugga där.. men avvakta en dag till och ta ett nytt ????

Jaa jag tänkte ett imorgon på morgonurin . Får se om det är någon skillnad :)
  • SandraHj
    missangelface2 skrev 2017-09-12 16:49:01 följande:

Var så osäker på dem andra testen så gick och köpte ett CB... jag kan se plusset ganska tydlig, kan ni det med?

Vågar mig på ett grattis !
  • SandraHj
    Kimmie 88 skrev 2017-09-13 10:23:33 följande:

Såhär såg det jag gjorde ut!

Absolut positivt i mina ögon. Stod det på förpackningen när men ej ska läsa av längre?testat just med rfsu och då stod det att testet är ogiltigt efter 30 minuter . Hcg i urinen kan ju variera beroende på hur mycket vätska du druckit som jag förstått samt när du kissade senast innan..därav olika starka resultat ?

Hoppas du får de svar du önskar !
  • SandraHj
    Kimmie 88 skrev 2017-09-13 10:46:36 följande:

Tack!

Använde ett annat test från apoteket där jag bor, bor ej i sverige. De stog i tested att kolla efter 5min och inte senare. Det som jag gjorde idag är ett CB och där har testet visat negativt hela tiden och gör fortfarande (2h senare.). men man kanske måste ha lite is i magen och vänta nån vecka till, men man bli ju så ivrig!

Man vill ju inte hoppas på för mycket då vi försökt i snart 1år, men är svårt att inte göra det ändå!

Är jättesvårt !! Är du gravid visar det sig förr eller senare. Hoppet är det sista som överger. Är det inte så? :)
  • SandraHj
    rosali84 skrev 2017-09-14 07:06:37 följande:

Den längst till vänster är morgonurin idag, de andra tre är de jag la upp igår. Hoppet ökar :)

Grattis ! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester