Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testet är taget igår och skulle fått min mens då. Inget i sikte heller nu på morgonen
Någon som ser något ?
Testet är taget igår och skulle fått min mens då. Inget i sikte heller nu på morgonen
Någon som ser något ?
Jag ser något hoppas det ökar instyrka!
Är ju äl test det översta iallafall, ser svagt på det understa också men vet inte vad för test det är.
Men är du gravid kan ju äl test reagera med
Jag tycker man kan se någon svag liten skugga där.. men avvakta en dag till och ta ett nytt ????
Var så osäker på dem andra testen så gick och köpte ett CB... jag kan se plusset ganska tydlig, kan ni det med?
Tog ett nytt nu på andra morgonurin
Ser ni något ??
Såhär såg det jag gjorde ut!
Tack!
Använde ett annat test från apoteket där jag bor, bor ej i sverige. De stog i tested att kolla efter 5min och inte senare. Det som jag gjorde idag är ett CB och där har testet visat negativt hela tiden och gör fortfarande (2h senare.). men man kanske måste ha lite is i magen och vänta nån vecka till, men man bli ju så ivrig!
Man vill ju inte hoppas på för mycket då vi försökt i snart 1år, men är svårt att inte göra det ändå!
Den längst till vänster är morgonurin idag, de andra tre är de jag la upp igår. Hoppet ökar :)
Någon som ser något??