Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äl +10 med ett predictor early ????
Äl +10 med ett predictor early ????
Morgonens test känns inte starkare
Slänger in en fråga om äl tester. Kan de svara såhär olika? Samma urin. Tycker stickan borde va starkare om ja får fast gubbe på clerblue? Är på cd19 och varit dålig med att testa regelbubdet denna månaden dock. Tog test på cd 13-14 tror ja. Och de va negativt
Slänger in en fråga om äl tester. Kan de svara såhär olika? Samma urin. Tycker stickan borde va starkare om ja får fast gubbe på clerblue? Är på cd19 och varit dålig med att testa regelbubdet denna månaden dock. Tog test på cd 13-14 tror ja. Och de va negativt
Ser ni något?
Vad säger ni? Två olika sorters test, och märken. Samma urin (dock andra urinet för dagen)
CD43 och bim+9?! :D
Någon som ser något?
Tror ja är på bim -4 cd 27
Någon som ser något?
Jag och sambon tycker oss se två streck. Någon annan? :)
Är fundersam!!
Tog ett test den 11/9 som ja tyckte man kunde skymta en linje. Dagen efter kom mensen och har blött till och från tills idag. Testade då idag igen och kunde skymta en linje idag med. dock inte direkt inom tiden utan bilden är tagen efter max tio min.
Rfs avråder att läsa efter 30.. någon som varit med om
liknande ?
11/9
Och idag
Gjorde nytt test igår(söndag). Det svagare strecket testresultaten. Apotekets graviditetstest. Men nu är det väl rätt tydligt...?
Är det någon här som har erfarenhet av Rfsu tester? Får jättesvaga streck på dem men supersvårt att avgöra färgen på dem. Tror att jag hade ägglossning i fredags men inte alls säker, så testar alldeles för tidigt. Brukar tester från rfsu ge såna streck?
Jättesvårt att få med på bild men gjorde ett försök.
Tack för svar!
Jag tog ett digitalt test nu på morgonen och det visade gravid 1-2 veckor! ????
Detta är ägglossningtest.... Hur ska man tänka båda samma urin vid samma tillfälle men helt olika resultatet