• SandraHj

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tummelisaa skrev 2018-08-10 10:04:49 följande:

Äl +10 med ett predictor early ????

Grattis! jättetydligt för äl+10
  • SandraHj
    Finmamma skrev 2018-08-16 07:31:00 följande:

Morgonens test känns inte starkare

Något syns tycker ja

Man kaskefår ska vänta 2-3 dagar för att se ordentlig skillnad (lättare sagt enän gjort) lycka till !

Skulle nästan våga mig påut ett grattis
  • SandraHj

Något syns tycker ja

Man kaskefår ska vänta 2-3 dagar för att se ordentlig skillnad (lättare sagt enän gjort) lycka till !

• SandraHj

Något syns tycker ja

• SandraHj

Något syns tycker ja

• SandraHj

Slänger in en fråga om äl tester. Kan de svara såhär olika? Samma urin. Tycker stickan borde va starkare om ja får fast gubbe på clerblue? Är på cd19 och varit dålig med att testa regelbubdet denna månaden dock. Tog test på cd 13-14 tror ja. Och de va negativt

• SandraHj
    SandraHj skrev 2018-09-03 11:17:23 följande:

Slänger in en fråga om äl tester. Kan de svara såhär olika? Samma urin. Tycker stickan borde va starkare om ja får fast gubbe på clerblue? Är på cd19 och varit dålig med att testa regelbubdet denna månaden dock. Tog test på cd 13-14 tror ja. Och de va negativt

Bilden verkar inte synas. Gör ett nyrr försök

• SandraHj
    KSRG8887 skrev 2018-09-08 08:28:46 följande:

Ser ni något?

Vågar nog säga grattis :) du hade nig fått gravid på ett digitalt :)

Stort grattis ! :)
  • SandraHj
    LD2018 skrev 2018-09-10 12:30:11 följande:

Vad säger ni? Två olika sorters test, och märken. Samma urin (dock andra urinet för dagen)

CD43 och bim+9?! :D

Grattis !!!! :)
  • SandraHj
    Lillytroll skrev 2018-09-14 08:10:36 följande:

Jag och sambon tycker oss se två streck. Någon annan? :)

Jag ser :)
  • SandraHj

Är fundersam!!

Tog ett test den 11/9 som ja tyckte man kunde skymta en linje. Dagen efter kom mensen och har blött till och från tills idag. Testade då idag igen och kunde skymta en linje idag med. dock inte direkt inom tiden utan bilden är tagen efter max tio min.

Rfs avråder att läsa efter 30.. någon som varit med om

liknande ?

11/9

Och idag

• SandraHj
    Hoppassåklart skrev 2018-09-17 13:58:57 följande:

Gjorde nytt test igår(söndag). Det svagare strecket testresultaten. Apotekets graviditetstest. Men nu är det väl rätt tydligt...?

Klockrent!

Stort grattis :)
  • SandraHj
    Tomat22 skrev 2018-09-20 16:39:25 följande:

Är det någon här som har erfarenhet av Rfsu tester? Får jättesvaga streck på dem men supersvårt att avgöra färgen på dem. Tror att jag hade ägglossning i fredags men inte alls säker, så testar alldeles för tidigt. Brukar tester från rfsu ge såna streck?

Jättesvårt att få med på bild men gjorde ett försök.

Mitt förra veckan såg ut såhär. Började dock blöda efter.. å nu negativt. Men ser absolut något på ditt och hoppas på att det ökar för digdig ! :)

• SandraHj
    aact skrev 2018-10-01 08:30:29 följande:

Tack för svar!

Jag tog ett digitalt test nu på morgonen och det visade gravid 1-2 veckor! ????

Grattis!????
  • SandraHj
    Lisa 236 skrev 2018-10-08 08:06:38 följande:

Detta är ägglossningtest.... Hur ska man tänka båda samma urin vid samma tillfälle men helt olika resultatet

Oj! Detta har hänt mig med

Chansa inte ????

Skickar med en bild på mina

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester