• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nya bilder  någon som vill trixa

• sassa87

gubben kom hem med 3 paket cb. han visste inte om spökstreck. och sedan 2 digitala

tokiga gubbar. kan se tjejen på apoteket när en gubbe köper 8 graviditetstest.  hihihihi 

• sassa87
    EQ85 skrev 2012-02-21 20:56:37 följande:

sassa:

cb ser man bäst på
    ok tack. 
  • sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-22 06:25:57 följande:
    ska man ropa också??

KNAAAASTEEEN!!!

sassa.. helvete vad du testar!!!!! Är du rik? För jag menar CB är ju inte billiga direkt. Jag skulle ALDRIG lägga ner pengar eller ens energi på att testa med dem,sluta köpa dem för de ger felaktiga plus hela tiden.

RFSU är inte känsliga för fem öre, min BM på sjukhuset sa att man ska vara glad om man får ett plus med dem i sjätte veckan *S*

jag ska se om jag kan trixa med något av dina tester...CB bryr jag mig inte om dock.
    hehehe gubben kom hem med 3 paket med 2 i varje. så jag har en hel del tester. men jag ser att dom ändrar sig i alla fall.ja plockade sönder mitt. igår var ett smalare streck men idag var det betydligt starkare. men det är väll kanske spökstreck då.
  • sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-22 06:29:04 följande:
    sassa.. jag har trixat lite men det finns inget streck där vad jag kan se
    okej ingen fara. jag ser ju bättre här hemma. men jag testar vidare
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester